וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ דירה בעזרת אלומיניום

בזמן שאתם מתכננים פרויקט מייקאובר לבית, ובמקרה ואתם מעדיפים מראה מודרני ונקי, קחו בחשבון את האלומיניום כאחד מהחומרים המובילים בתהליך שיפוץ דירה.  קבלן שיפוצים יכול לשלב את החומר כמעט בכל מקום בבית. חלונות בלגיים למשל הם אחד מפתרונות העיצוב היעילים ביוצר. כמו גם תריסי אלומיניום ופרגולות אלומיניום. רוצים לדעת עוד על עיצוב הבית? צרו קשר אם  נציג Makeover על מנת לקבל ייעוץ.

תריסים

לתריסי אלומיניום יש יתרון גדול יותר על פני תריסי פלסטיק. הם נראים טוב יותר וגם נחשבים לעמידים בפני פגעי הזמן. הפלסטיק הוא חומר שביר. לעומת זאת, תריסים מאלומיניום עמידים יותר. ניתן להזמין תריסי גלילה אשר יורדים ועולים בעזרת מתג. יש לקחת בחשבון את ארגז התריסים. ניתן לעשות אותו גלוי כמו גם נסתר מהעין.

חלונות

מייקאובר כחלק מתהליך שיפוץ דירה משמעותו בין היתר יצירת אסטטיקה בבית שבאה לידי ביטוי גם באמצעות עיצוב חלנות. כאמור, חלונות אלומיניום בלגי נותנים אווירה מודרנית, נקייה ומסוגננת בבית. הם עמידים לאורך שנים וגם קלים להזזה, במקרה ואתם מעדיפים חלונות מסוג זה במקום כאלה שנפתחים פנימה והחוצה. אם אתם לא בעד מראה מודרני אך בכל זאת רוצים חלונות מחומר זה, ניתן לשלב בהן ידיות בסגנות שונים.

פרגולות

בין אם אתם מעוניינים בפרגולה למרפסת או בפרגולה לגינה, ראשית יש להשיג את האישורים המתאימים מהרשות המקומית. מדובר בתהליך בירוקראטי מעיק, אולם לא רחוק היום בו חבר כנסת יציע חוק שיבטל את התהליך המיותר הזה. לא רק פרגולות עץ נחשבות ליפות ויעילות. גם פרגולות אלומיניום מהוות פתרון מאוד יפה ואסטטי.

שיפוצים עם Makeover

אנו בחברת מייקאובר מנוסים בנושא שיפוץ דירות ומשרדים. לאורך השנים למדנו את כל הבעיות בתחום והבנו בדיוק מה הלקוח צריך כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורו. אתם מוזמנים לבדוק את החבילות שיש לנו להציע. תודעת השירות היא אצלנו ערך עליון. קבלן שיפוצים ילווה אתכם לאורך כל הפרויקט וידאג לכל מה שאתם זקוקים לו מבלי שיהיה צורך לחכות לבעלי מקצוע אחרים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל