וואטספ סטיקי
the blog

מייקאובר לדירה

אחרי שנים של מגורים באותה דירה, לאנשים רבים מתחיל להימאס ממראה הבית גם אם הוא עדיין לא מתפורר. אחרי שתכנית הטלוויזיה אקסטרים מייקאובר עלתה לאוויר, אנשים רבים קיבלו מוטיבציה לשנות את המראה לגמרי, כי עם האוכל בא התיאבון. אנו בחברת Makeover, יכולים לעשות בעבורכם את השינוי המושלם לבית כך שתרגישו כאילו עברתם לדירה חדשה. אז מדוע כדאי לעשות שיפוץ דירה? לפניכם כמה סיבות.

1)       שיפור מצב הרוח - מצב הדירה משפיע באופן ישיר על מצב הרוח, זה תקף גם לגינה במקרה ואתם גרים בדירת קרקע או בית. מי שגר בבית שהקירות בו מתקלפים, הרצפה מרגישה מיושנת ושחוקה וחדר האמבטיה הופך כל מקלחת ללא נעימה -  בסופו של דבר זה ישפיע גם על נפש האדם. לא תאמינו איך אפשר לשפר את מצב הרוח בעזרת תהליך זה. שיפוצים לדירה משמעותם גם שיפוץ לנפש.

2)      העלאת ערך הדירה -  מייקאובר לא נועד רק לשפר את מראה הדירה אלא גם להעלות אל ערכה. דירות רבות שאיש לא רצה לגור בהן כי מראם הבריח את כל מי שבא לראות, הפכו אחרי תהליך Makeover לדירות אטרקטיביות. כמו כן, במחשבה לטווח ארוך, תהליך זה מעלה את ערך הדירה בעשרות אחוזים.

3)      שינויים בחלל הדירה -  הדירה מרגישה לכם צפופה? פעם נהניתם מההפרדה בין המטבח לסלון והיום אתם מרגישים כלואים? זה הזמן להרחיב את חלל הדירה כדי להרגיש נוח יותר. לשבור איזה קיר או שניים ולשנות את  המבנה שלה במסגרת מה שאפשרי בבית. ואם כבר שברתם קיר, מדוע שלא ללכת עד הסוף עם שיפוץ דירה?

 

4)      גיוון -  חלק מהאנשים לא אוהבים שינויים. חשוב להם שכל דבר יישאר כפי שהוא. אחרים אוהבים שינויים. מייקאובר יעשה לכם שינוי גדול בחיים אותו תרגישו  באופן יומיומי. רצוי לעשות את הכל בפעם אחת. יכול להיות שאם תעדיפו לעשות אותו בשלבים, בסופו דבר תוציאו הרבה יותר כסף.

 

 

5)    התאמות לשינויים במשפחה -  אם אתם לא רוצים לעבור דירה, אבל המשפחה שלכם התרחבה, ניתן לעשות שינויים גדולים במסגרת תהליך Makeover. אפשר לעשות זאת ע"י בניית קירות גבס והפיכת חלל גדול ל 2 חדרים או ע"י בניית חדר נוסף.

 

מייקאובר לדירה עם קבלן שיפוצים אמין

חשוב מאוד לבחור שיפוצניק איכותי לתהליך זה. אנו מציעים את כל השירותים במקום אחד בפיקוח מנהל עבודה אחד שיהיה אחראי על הלוגיסטיקה כמו גם על כל אנשי המקצוע הדרושים לביצוע העבודה. ניתח להזמין שיפוץ מקטלוג ו/או בעזרת ייעוץ עם מעצב בית.  אם אתם רוצים להחליט בעצמכם לשפר את הבית נשמח לייעץ ולעזור לכם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל