וואטספ סטיקי
the blog

סיבות לשיפוץ דירה

אצל אנשים רבים, ההחלטה לעשות פרויקט מייקאובר לבית הכולל שיפוצים בכל החדרים, היא החלטה שלא ממהרים לקחת. אך לפעמים החלטה זו מזיקה יותר מאשר מועילה. כן,  אנו מבינים כי מדובר בתהליך שאינו נחשב לזול, אולם במידה רבה הוא יכול לשפר את החיים רק אם בוחרים את בעל המקצוע הנכון למשימת שיפוץ דירה. אם אתם עדיין מתלבטים האם לבצע את הפרויקט עכשיו, בשנה הבאה או בעוד כמה שנים, לנו יש בשבילים 10 סיבות מדוע כדאי ללכת על זה דווקא עכשיו.

  1. התייעלות העבודה בבית -  אנשים רבים עובדים היום מהבית. אם יש לכם ילדים, אתם בוודאי צריכים גם לטפל בהם וגם לעבוד, אולם אנו בטוחים שיש לכם צורך גם בפרטיות כדי לייעל את העבודה. לעבוד מתוך חדר השינה זה לא נוח ועבודה בחדר הילדים יכולה להיות רועשת. לכן אנו ממליצים על חדר נוסף או על שיפוצים בחדר אחר שלא נמצא בשימוש כדי להתאימו לחדר העבודה.

 

  1. אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד -  המצב הכללי הוא זה במכתיב במידה רבה האם להוציא את הכסף עכשיו על פרויקט מייקאובר או לדחות אותו לשלב מאוחר יותר. לכיוון שאי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, ואם מצבו של הבית באמת הפך לבלתי נסבל, אנו ממליצים על שיפוץ דירה לפחות בשלבים.

 

 

  1. לתפוס חבילות שיפוץ יעילות -  אם אתם קוראים את זה כאשר אתם נמצאים בתקופה החגים או לקראת הקיץ, בוודאי תוכלו למצוא מבצע כלשהי או חבילה אשר מתאימה במיוחד בשבילכם, מה שלא תמיד תמצאו בחורף או בכל זמן אחר. אנו לא ממליצים לשפץ את בתקופת הגשמים בחורף מכיוון שמזג האוויר עלול לעכב את התהליך. ואם החלטתם בחורף אז רצוי לבדוק את מזג האוויר לטווח ולבחור בשבוע מתאים.

 

  1. העלאת ערך הדירה -  מתכננים למכיר את הדירה בעתיד הקרוב? שיפוצים הם הדרך שלכם להשקיע עכשיו כדי לקצור את הפירות מיד על מכירת הדירה. תוכלו לקבל סכום כסף גדול יותר על הדירה לאחר שתשפצו אותה. במקרים רבים הערך עולה אפילו בעשרות עד מאות אחוזים כאשר מדובר בשיפוץ מייקאובר טוטאלי.

 

 

  1. לשפר את מצב הרוח -  שיפוץ דירה או גינה יכול לעלות את מצב הרוח באופן משמעותי. גינה מוזנחת ויבשה יכולה להפוך לגן עדן פרטי ולגרום לכם להרגיש כמו חצר של בית מלון. כמו כן לעיצוב הבית מחדש יש את אותו האפקט רק עם השפעה גדולה יותר.

 

זקוקים לשיפוץ דירה? רוצים לבצע פרוייקט מייקאובר לבית כפי שראיתם בערוץ 10?  Makeover עומדים לשירותכם עם כל בעלי המקצוע במקום אחד בניהולו של מנהל עבודה מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה. צרו איתנו קשר למידע נוסף על חבילות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל