וואטספ סטיקי
the blog

מדוע כדאי לשפץ את הלובי

כאשר אנשים חושבים על שיפוצים, הם חושבים על כיצד הם ישפרו את מראה הדירה או הבית כולו. הכי כולנו רוצים לחיות בסביבה יפה יותר ונעימה יוצר. זה משפר את מצב הרוח, מעלה את ערך הבית והופך את המקום להרבה יותר נוח. אבל מייקאובר הוא לא רק עניין שאפשר לעשות לדירה. למעשה אפשר להתחיל אותו כבר בלובי של הבניין. נכון, לא מדובר בשטח פרטי, אלא השטח של כל הדיירים, אולם זה משפיע ישירות על כולם.

שיפוץ לובי

זה לא משנה עם מדובר בלובי קטן וצנוע בבניין ישן או בלובי גדול בבניין שקיים לא יותר מ 15 שנה. אם מצבו החל להתדרדר, כדאי להשקיע בשיפוצו. כאשר מדובר בבניין עם משפחות רבות, ובין אם יש לכם חברת אחזקה או לא, ניתן להתאגד כך שעלות פרויקט שיפוצים זה לא תדרוש השקעת סכומים גדולים מכל אחד. הידעתם שמראה הבניין מבפנים או מבחוץ, משפיע על ערך כל דירה ודירה. זוהי אינטרס שכל אחד מהדיירים צריכים לחשוב עליו. במקביל כדאי לשקול אפשרות לעבוד עם חברת ניהול ואחזקה.

מדוע כדאי לשפץ?

את הלובי אתם רואים בסוף כל יום עבודה עוד לפני שאתם רואים את הדירה ואת בני המשפחה. אם הבלטות מתפרקות, הצבע מתקלף והתאורה מקולקלת, זה כבר עלול להפוך לעניין שאפילו פוגע בבטיחות הדיירים. מה גם שזה לא נעים לחזור לבניין שנראה כך, גם אם הדירה שלכם עברה לא מזמן מייקאובר.  האווירה בבניין מתחילה כבר מהלובי. במקום שתחזרו מיום עבודה קשה לתוך חדר מדרגות מעופש ומלוכלך, לובי משופץ יתן לכם הרגשה הרבה יותר נעימה.

למצוא קבלן שיפוצים איכותי

כדי שהפרויקט יצליח באמת ויהיה יעיל גם מבחינת השבחה, צריך למצוא קבלן איכותי שייקח על עצמו את הפרויקט ויבצע אותו על הצד הטוב ביותר. לכן חשוב להשקיע בחיפוש בעל המקצוע הנכון. לבדוק רעיונות לעיצוב, לבדוק המלצות, ותק ומוניטין וכמובן להשוות בית הצעות מחיר. ככל שתשקיעו יותר בבדיקת שטח ולמעשה תצאו לשטח, כך יגדלו הסיכויים שתמצאו קבלן אמין לביצוע עבודה איכותית.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל