וואטספ סטיקי
the blog

חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום זכו בשנים האחרונות למוניטין מנצח, כזה שהביא לעלייה חדה ומשמעותית במכירותיהם ולהתקנתם ברוב הפרוייקטים הציבוריים וגם עבור לקוחות פרטיים בארץ ובעולם.

היתרונות של חלונות האלומיניום בולטים על פני כל חלון אחר ומהווים את הבסיס לפופולריות שלהם. בראש יתרונות אלו החומר המופלא הנקרא אלומיניום. הגמישות של האלומיניום והקלות בה ניתן לעצב אותו הופכים אותו לקל ונוח לשימוש תעשייתי. כמו כן האלומיניום אינו נוטה לתפוס קורוזיה (רטיבות) או לסבול מפגעים אחרים כמו סגסוגות ברזל אחרות וכן אינו זקוק לתחזוקה רבה, אם בכלל.

בנוסף האלומיניום הוא חומר קל יחסית מה שמאפשר התקנה קלה ופשוטה לכל מערך החלונות בבית. כמו כן האלומיניום על אף כל יתרונותיו נחשב לחומר זול יחסית שמעניק לרוכשיו הזדמנות אמיתית לעמוד בתקציב היעד שלהם.

אחרי כל היתרונות הללו, עוד יש לכם ספק באילו חלונות לבחור? כניראה שלא. אם כן דעו לכם שיש באפשרותכם לבחור חלונות מעוצבים עשויי אלומיניום ולהחליף בהם את החלונות הקיימים שלכם או להתקין חדשים לחלוטין בבית החדש.

תריסים חשמליים או ידניים לחלונות האלומיניום

סוגיית התריסים מוכרת מאד לכל מי שעומד בפני רכישה של חלונות אלומיניום חדשים. מכיוון שאין ספק כי תריסים חשמליים הם נוחים יותר הם לכאורה אמורים להיות הבחירה הפשוטה. עם זאת מחיר התריסים החשמליים יקר באופן משמעותי על אלו הידניים, וכן לא פעם הם זקוקים לתחזוק ותיקון שגובים סכום כסף נוסף.

אנשים שומרי שבת מעדיפים למקם באזורים ספציפיים בבית כמו הסלון למשל תריסים ידניים זאת על מנת שלא ייאלצו להתמודד עם תכנות שעון השבת לפתיחה וסגירה של התריסים ויסתכנו בבילוי השבת בעלטה. בשורה התחתונה יש לבחור את התריסים על פי הנוחות והתקציב, יש לזכור כי ניתן בהחלט להתקין תריסים חשמליים רק בחלק מן החדרים בבית.

חלונות מעוצבים במגוון סגנונות

החלונות פזורים בכל רחבי הבית ומעטרים כל חדר, אם כך מדוע שלא להפוך אותם לאמנט עיצובי לכל דבר? חלונות אלומיניום ניתן להזמין במגוון רחב של צבעים ולשלב אותם בעיצוב הכללי של הבית החדש שלכם. בחרו בגוונים כחולים או אדמדמים למשל לחדרים בהם אתם רוצים להכניס קצת צבע ועניים, או בחלונות אלומיניום בגוונים ירוקים במרפסות וביציאה לגינה למשל.

החלונות המעוצבים יכולים להיות בעלי פרופילים עדינים או גסים בהתאם לטעמכם, להיות מורכבים משילובים שונים של זכוכיות, חלביות או שקופות ואפילו כאלו בעלות מראה צבעוני בגוונים בהירים מאד המעניקים אף הם טוויסט נחמד לעיצוב החדר.

כמה מילים על ידיות מותאמות

לחלונות המעוצבים שלכם ניתן וכדאי להתאים ידיות מעוצבות ומותאמות. ישנן ידיות יפות בעבודת יד שישתלבו נפלא עם המטבח הכפרי וחלונות האלומיניום האדומים שלכם למשל, ויש ידיות זכוכית או פלסטיק שיהיו חלק מעניין מחלונות חדרי הילדים שלכם. בחרו בידית מעניינת לכל חלון.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל