וואטספ סטיקי
the blog

שימוש בזכוכית בתהליך מייקאובר לבית

שיפוץ דירה, המכונה גם מייקאובר לבית, הוא תהליך שצריך להקדיש לו תכנון ומחשבה. כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר לאחר שהחלטתם על גודל התקציב, חשוב לאתר קבלן שיפוצים איכותי שיכול לקחת את עצמו על הפרויקט התחלה ועד הסוף כולל אחריות על בעלי מקצוע. במסגרת העבודה, יהיה עליו לדאוג גם להגעת החומרים הנחוצים בזמן. מתלבטים לגבי אלמנטים מובילים בעיצוב הבית? הרשו לנו להמליץ לכם על שימוש בזכוכית.

מקלחונים ואמבטיונים

וילון אמבטיה הוא כבר משהו שמזמן צריך להיות שייך לעבר. הוא לא ממש יפה וגם לא הכי יעיל בחסימת המים. אם אתם רוצים להפסיק לגרוף מים לאחר מקלחת, אנו ממליצים להתקין מקלחון זכוכית במקום וילון. ישנם סוגי שונים אותם ניתן לשלב במסגרת פרויקט מייקאובר או שיפוץ אמבטיה. התייעצו עם מעצב פנים ובדקו האם כדי לכם להתקין מקלחון פינתי או מעוגל. כמו כן, אם יש לכם אמבטיה ולא מקלחן, רצוי להתקין אמבטיון במקום וילון. ניתן כמובן לשלב עיטורים שונים על גבי הזכוכית. חשוב לדעת שזכוכית היא מחוסמת, כלומר מחוזקת ולכן הינה בטיחותית לשימוש.

מעקות זכוכית

כאשר מדובר בבית עם מדרגות מרפסות וגישה לגג, החוק מחייב התקנת מעקות למען הבטיחות. הם לא חייבים להיות מגושמים וסטנדרטים. מעקה ברזל פשוט אינו תורם ומוסיף יופי. מעקות זכוכית לעומת זאת נותנים לבית מראה נקי ומודרני. בנוסף הם נותנים תחושת מרחב גדולה יותר מאשר כל סוג אחר. אם יש לכם ילדים קטנים, חשוב לדאוג לכן שהם לא משחקים בכדור ליד המעקות. בטיחות היא הדבר הכי חשוב. בקשו מקבלן שיפוצים שיראה לכם כמה שיותר דגמים כדי להגיע להחלטה הטובה ביותר. כמו כן את הזכוכית ניתן לשלב  גם עם עץ או ברזל.

דלתות ומחיצות זכוכית

אומנם השימוש במחיצות ודלתות זכוכית נפוץ יותר במסגרת שיפוץ משרד, אבל גם בבית ניתן לתחום שטח בעזרת זכוכית ולא בהכרח בקירות גבס. הכל תלוי באופן השימוש בשטח. דלתות זכוכית נחשבות ליקרתיות ובעלות  מראה נקי. כמו כן ניתן להשתמש בזכוכית חלבית אם אתם לא רוצים שאנשים יראו את מה שמתרחש בשטח. בכל מקרה אנו ממליצים להציץ בפרויקטים בהם היה שימוש גדול בזכוכית כדי להתרשם ולבדקו האם זה יתאים לבית שלכם או למשרד.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל