וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ גינה

אם אתם רוצים לקרוא את העיתון של סוף השבוע בגינה ולהרגיש כאילו אתם בחופשה בבית מלון, ואם אתם רוצים לנשום אוויר נקי לאחר יום עבודה, כל מה שאתם צריכים הוא קבלן שיפוצים שלא רק יעשה מייקאובר לבית אלא גם לגינה. אנשים רבים נוטים להזניח אותה מכיוון שהם מעדיפים שיפוץ דירה בעדיפות ראשונה. אולם חידוש מראה הגינה, או שינוייה לגמרי, גם לעבודה זו יש משקל חשוב בהשבחת הדירה וגם להפיכתה למקום הרבה יותר נעים. אז איך מתכננים את הפרויקט?

גודל השטח והשימוש בו

יש להחליט מה אתם רוצים לעשות בדיוק בגינה. בגינות גדולות ישנן אפשרויות להתקין בריכה, לרכוש נדנדה לגינה, ליצור שטח למשחקי כדור ועוד. בגינות קטנות צריך בעיקר מקום בו אפשר לארח ולשבת בגינה בשעות אחר הצהרים. אם שכנים גרים ממש מולכם, אתם צריכים גדר או חומה. קיימת גם אפשרות לגדר חיה, אבל זאת כבר עבודה לגנן. ישנה אפשרות לוותר על דשא ולהקים במקומו שטח מרוצף או להשתמש בדשא סינטטי. כדי להגיע לתוצאה ביותר, אנו ממליצים להשתמש בקטלוגים ו/או להתייעץ עם מעצב פנים.

בחירת בעל מקצוע

מכיוון שפרויקט מייקאובר לגינה הוא עניין של כמה עשרות אלפי שקלים, אנו ממליצים להשקיע מאמצים בחיפוש קבלן שיפוצים איכותי ומנוסה. בקשו מקבלנים תכנונים לגינה והצעות מחיר. לפעמים תגלו הבדלים משמעותיים במחיר. זה לא בהכרח קשור לכך שבעל מקצוע אחד הוא יקרן. לפעמים שיפוצניק יכול למצוא פתרונות שאחרים לא חושבים עליהם, ובכן לחסוך לכם כסף. שימו לב שלא לוקחים מכם מחיר כפול על חומרים שונים. הקפידו להיות מודעים מודעים למחירים בתחום.

קביעת לו"ז, תשלומים ואחריות

לפני שאתם נותנים אור ירוק לפרויקט, אנו ממליצים לקבוע הכל מראש. דרשו לראות את התכניות כמו גם את כתב הכמויות. התעקשו על עמידה בלוח זמנים ודרשו פיצוי על כל חריגה ממנו. קבלנים שונים עלולים לקחת 2 פרויקטים במקביל וכך לא לעמוד בלוח הזמנים שנקבע לאף אחד מהם. כמו כך חשוב לדרוש אחריות מלאה על העבודה. אם השיפוצניק בנה גדר, וחודש לאחר מכן היא נסדקה, אין כל צורך להוציא על כך תקציב נוסף, אלא לדרוש ממנו שיתקן אותה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל