וואטספ סטיקי
the blog

מעצב פנים

קבלן שיפוצים הוא האיש הכי חשוב כאשר מדובר בפרויקט מייקאובר, אבל אם אתם רוצים להגיע לתוצאה הטובה ביותר, תוך כדי התנהלות פיננסית נכונה שלא רק תשאיר אתכם במסגרת התקציב אלא גם תחסוך כסף, רצוי להזמין שיפוצניק שעובד עם מעצב פנים. יש לכך יתרונות רבים משלב התכנון ועד שלב הגימור. אנו עובדים בפרויקטים רבים עם מעצבי פנים אשר עוזרים ללקוחות שלנו לממש את הרעיונות שלהם או לבחור בשבילם עיצוב מושלם.

לחסוך על קניית חומרים

שיפוץ דירה או עיצוב משרדים הוא לא פרויקט של כמה מאות שקלים, אבל חיסכון של כמה מאות שקלים (עשרות אחוזים) יכול לעזור לכם מאוד. כאשר מדובר בקניית חומרים, המחירים יכולים להיות שונים בין חנות לחנות. בין אזור מסוים בעיר, או בין  עונות השנה. יכול להיות שלקראת פסח ובקיץ, המחירים יהיו גבוהים יותר בגלל שזו עונת שיפוצים. יכול להיות שבסוף כל חודש המחירים ירדו מעט. מעצב פנים מנוסה יודע היכן לרכוש חומרים במחירים הוגנים. כלומר מחירים מאותה האיכות אבל במחירים זולים בפער שיכול להגיע לפעמים עד ל 15 אחוזים. מעצבים יודעם מתי יש הנחות ומתי הכי כדאי לרכוש ואיפה. כך תוכלו לחסוך כסף או לנצל אותו על מנת לשפץ משהו שלא היה לכך תקציב עבורו קודם לכן.

מימוש הרעיונות העיצובים שלכם

גם אם אתם יודעים לגמרי כיצד שיפוץ דירה יראה בסוף הפרויקט, וגם עם קבלן שיפוצים קיבל מכם את הפרויקט באופן מפורט, אנו ממליצים להיעזר במעצב פנים. הוא יכול ליעל את עיצוב שלכם. לפעמים מה שנראה על הדף, נראה פחות טוב במציאות. לפעמים רעיון שמתרוצץ בראש הוא לא ממש פרקטי לביצוע או יעיל לטווח הרחוק. כמו כתב שיש מעליו עורך בעיתון, כך גם רצוי שיהיה עוד עין שתבחן את הרעיונות שלכם ותייעץ לכם מה לעשות.

עיצוב ייחודי

יש כאלה שהם קונפורמיים ורוצים להיות כמו אחרים. לעומת זאת יש כאלה שמעדיפים להיות שונים וזה בא לידי ביטוי כאשר מדובר בפרויקט שיפוצים (מייקאובר לדירה). מעצב פנים יכול לתכנן לכם עיצוב ייחודי לדירה. עיצוב כזה שירשים כל אורח. עיצוב שאין לאף אחד אחר. כמו כן, ניתן להשתמש בעיצוב מוכן מקטלוג במקרה שאתם לא רוצים להשתולל יותר מידי. על כל פנים, אנו תמיד ממליצים לקבל חוות דעת ממקצוען.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל