וואטספ סטיקי
the blog

תאורה

כאשר מחליטים על ביצוע פרוייקט מייקאובר לבית בעזרת קבלן שיפוצים, יש לקחת בחשבון גם את השלבים היותר מאוחרים, כלומר את התוצאה הסופית שאינה בהכרח קשורה לבנייה. למשל התאורה. כאשר בוחרים תאורה לבית יש להתחשב בכמה היבטים על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. לכן אנו ממליצים לבחור חבילת שיפוץ דירה הכוללת עבודה עם מעצב פנים. בין אם יש לכם רעיון מסוים או שאתם זקוקים לעצה, זוהי הדרך היעילה ביותר להגיע לתוצאה הטובה ביותר. אז באילו היבטים צריך להתחשב?

עיצוב גוף התאורה

 בכל חנות תמצאו אינסוף אפשרויות עיצוב. קלאסי, מודרני, פוסט מודרני, גופי תאורה לחדר הילדים ועוד. העיצוב של המנורות צריכות להתאים לעיצוב הכללי המתכונן לבית. מצד אחד גוף תאורה בולט יכול להרשים, מצד שני גוף שבולט יותר מידי פשוט יכול לשבור את אותו הקו.  בדקו את האפשרות המתאימה ביותר לבית שלכם. אנו לא ממליצים להתפשר על הנוחות לטובת היופי. אם התקרות בבית שלכם נמוכות, ואהבתם מנורה ארוכה, שמגיעה למחצית הגובה, במהרה תגלו בה מכשול.

סוג האור

בסוף פרויקט מייקאובר, כאשר מדליקים את האור בלילה, לפעמים מתברר כי בעצם עדיף היה להשתמש בנורות רגילות במקום בפלורוסנט. האחד נותן הרגשה של אור טבעי אם כי פחות בהיר. והשני הרגשה קרה יותר אבל הרבה יותר בהירה. אם אתם זקוקים לאור חזק  ובהרי בלילה, השתמשו בפלורוסנט. אם אתם מעדיפה אווירה חמה יותר ובפחות בוהקת,  כדי להשתמש בנורות רגילות.

פיזור גופי התאורה בבית

גופי התאורה לא חייבים להשתלשל אך ורק מהתקרה. ניתן להשתמש בגופים אשר מותקנים על הקיר כמו כן גם לשלב מנורות שולחן. כאשר אתם עובדים עם קבלן שיפוצים ומעצב בפנים, יש לעדכן אותם היכן אתם צריכים שטחים מוארים יותר. למשל בפינת האוכל או באזור העבודה. לפעמים הם לא ממוקמים במרכז החדר, כך שבסיום הפרויקט יכול להיות שתגלו שאין לכם מספיק אור באזורים הללו. תמיד אפשר להוסיף עוד נקודות תאורה בהמשך, אבל מקצוע לעשות זאת אם אפשר לתכנן הכל מראש ולחסוך זמן וכסף בשלבים מאוחרים יותר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל