וואטספ סטיקי
the blog

מה מאפיין מטבחים מודרנים

מה ההבדל בין המטבחים הכפריים הקלאסיים לבין המטבחים המודרניים שכה נפוצים היום? האם רק במטבח מודרני ניתן להתקין את פתרונות האחסון המתקדמים ואת מוצרי הפרזול האיכותיים? האם מטבחים מודרנים מתאימים רק לבתים קטנים ומטבחים קלאסיים רק לבתים מרווחים? בחירת המטבח החדש מלווה תמיד בשאלות רבות, מכיוון שמדובר על רכישה אותה עושים בתדירות מאוד נמוכה ועליה לשמש את הבית ואת המתגוררים בו לזמן ארוך. כמו בכל תחומי העיצוב האחרים, גם בעיצוב המטבחים קיימים טרנדים ומטבחים מודרניים בעלי עיצובים מקוריים שעשויים מחומרי גלם חדישים, מהווים את הטרנד החם ביותר. כל אלה הם גורמים שיש לקחת אותם בחשבון במהלך פרויקט שיפוץ דירה.

לצד מטבחים בעלי קווים נקיים וגימור מבריק, ניתן לפגוש היום גם מטבחים כפריים שמשלבים בין המראה הכפרי הרומנטי לבין תכונות מודרניות שבאות לידי ביטוי במרכיבים הפנימיים.

ההבדלים העיקריים בין מטבח מודרני לבין מטבח כפרי

לפני שנענה על השאלה הזו, חשוב להבין, כי מאחורי המילים "מודרני" או "כפרי" עומד בעיקר העיצוב. אין המודרניות או הכפריות של המטבחים החדשים באות לידי ביטוי באביזרים או בתכונות אשר אחראיות על הנוחות והפונקציונאליות. אם כן, ההבדל העיקרי בין מטבח כפרי למטבח מודרני, בא לידי ביטוי במבנה של המטבח ובמראה החיצוני שלו. החיפויים וחומרי הגלם של המטבח המודרני יהיו בעלי מראה חלק ומינימליסטי בעוד שהמטבחים הכפריים יהיו עשויים מעץ מאסיבי ויעניקו אווירה חמימה ורומנטית. תפיסת המטבח בתור חלל מרכזי, מצריכה משני הסוגים של המטבחים להתחשב בגודל החלל, לכן מטבחים כפריים יתאימו יותר לבתים פרטיים מרווחים בעוד שהמטבחים המודרניים שמציעים פתרונות אחסון מובנות עבור כל מוצרי החשמל שבמטבח, יתאימו לבתים קטנים.

כיצד הופכים את המטבח הקטן לפונקציונאלי

מטבחים קטנים מאפיינים את הבניה העירונית המודרנית. מטבחים מודרניים מתאימים במיוחד לבניה מסוג זה, מכיוון שהם מאפשרים לנצל את החלל בצורה אולטימטיבית בזכות פתרונות האחסון הייחודיות. יחידות נשלפות ויחידות מובנות מבטיחות למעצב שליטה מרבית על החלל. מטבחים אלה גם שמים דגש על העיצוב תוך יצירת חיבור טבעי בין חלל המטבח לחלל הסלון או לחלל של פינת האוכל. חברת דקור מייצרת מטבחים מודרניים מחומרי גלם צבעוניים ובעלי חיפויי עץ, מטבחי ניקל צבעוניים ומטבחי קוריאן שנחשבים לפורצי הדרך בתחום עיצוב המטבחים. מטבחים אלה נבנים תוך שילוב יחידות בכמה גבהים והם בעלי אופי סגור או פתוח, דבר שמאפשר להתאים את המטבח בקלות לכל חוויית מגורים, כפרית או מודרנית. בנוסף, ניתן להזמין בדקור גם מטבחים משולבים שמשקפים את תפיסות העיצוב המודרניות. בזכות מוצרי הפרזול האיכותיים והחדשניים, מטבחים אלה מציעים חוויית שימוש ייחודית המשלבת את הניצול האופטימאלי של כל חללי המטבח עם נוחות השימוש. זה הופך את המטבחים המודרניים של דקור לפורצי דרך ולמתאימים לכל סביבת מגורים ולמרבית בתי האב בישראל. באמצעות עיצוב המטבח ניתן להעביר תחושות וליצור אווירה, לחדד את הפרטיות ונהוחות וגם להפוך את הבית למודרני ומעוצב.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל