וואטספ סטיקי
the blog

קבלן שיפוצים בתל אביב

בעונת האביב והקיץ מתעורר הצורך בשיפוץ דירה. אם אתם גרים במרכז וחושבים על פרויקט מייקאובר לבית אתם ככל הנראה כבר נמצאים בעיצומו של חיפוש קבלן שיפוצים בתל אביב. בעיר בפרט ובאזור גוש דן בכלל ניתן למצוא קבלנים רבים. אם אתם מכירים את תוכנית הטלוויזיה יצאת צדיק , כבר למדתם להיזהר מחאפרים ורמאים שגובים מחירים מופרזים. אנו ב Make Over , מבינים את הצורך במציאת בעל מקצוע איכותי לשקט נפשי. לכן תודעת השירות אצלנו היא הדבר החשוב ביותר כאשר אנו עובדים מול הלקוח.

כל בעלי המקצוע הדרושים לשיפוצים במקום אחד

כאשר מדובר בפרויקט שיפוצים גדול, ברור שצריך להזמין מספר בעלי מקצוע אשר יטפלו כל אחד בתשתיות השונות של הבית: אינסטלטורים, אנשי אלומיניום, צבעים ועוד. במקום לרדוף אחרי כל בעל מקצוע בנפרד, אנו מרכזים את כולם באחריותנו. כן שלא ייווצר מצב ובו בעל מקצוע כלשהו הבריז. כמו כן אנו נהיה אחראים גם לחומרים שיש להזמין. לכן אנו עובדים גם עם מעצבי פנים אשר יודעים היכן להשיג חומרים במחיר הוגן ולא במחירים מופקעים בשיא עונת השיפוצים.

חבילות שיפוץ

המטרה שלנו הוא לאפשר לכל אחד למצוא את הדרך המתאימה לו ביותר לשיפוץ דירה בעזרתנו. לכן אנו מספקים חבילות שונות.

ביצוע -  היא כוללת עבודה עם התוכניות שלכם. כלומר את מה שאתם רוצים אנו נממש אחד לאחד. שירות זה מיועד כמובן למי שיודע בדיוק מה הוא מחפש. קבלן שיפוצים בתל אביב הוא המבצע בלבד.

שיפוץ ותכנון -  במסגרת תוכנית מעצב הפנים שלנו יתכנן לכם את העיצוב הביתי ואנחנו נבצע אותו בהתחלה ועד הסוף. חבילה זו מיועדת בעיקר לאנשים שרוצים לשפץ, אבל הם לא יודעים בדיוק מה הם רוצים לעשות.

התאמה אישית – כאן מדובר בשילוב של שני החבילות הקודמות גם המעצב וגם הלקוח בונים ביחד את התוכנית ואנו מבצעים אותה.

אז אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב שיבצע את העבודה מהתחלה ועד הסוף, או שאתם רוצים להיות מעורבים בכל שלבי הפרויקט, אתם מוזמנים לבדוק לעומק את החבילות שלנו וליצור קשר עם נציגנו לפרטים נוספים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל