וואטספ סטיקי
the blog

טיפים להתנהלות בזמן שיפוץ דירה

לאחר שמצאתם קבלן שיפוצים בתל אביב (או בכל חלק אחר בארץ) לביצוע פרויקט שיפוץ דירה ויצאתם מרוצים במאת האחוזים מהבחירה, עכשיו צריך לדעת כיצד להתנהל בזמן הפרויקט. כדי שהפרויקט יצא על הצד הטוב ביותר, ועל מנת שהכל יעמוד בלוח הזמנים ובתקציב, כדאי לתכנן הכל בקפידה ולבצע את הבדיקות הדרושות בטרם אתם נותנים אור ירוק למיזם מייקאובר. הטיפים הבאים יעזרו לכם להגיע להחלטה הנכונה.

לבדוק את הרקע של הקבלן: לא משנה אם מדובר בפרויקט שיפוץ שהוא קטן או גדול, עליכם למצוא בעל מקצוע שניתן לבטוח בו לגמרי. יש כאלה אשר מבקשים לראות שאין לו רישום פלילי מהמשטרה. אפשר לעשות זאת אבל רצוי לשאול לקוחות עבר ובעיקר כאלה שלא  הופנו ע"י קבלן שיפוצים. חפשו בגוגל מידע על אודות הקבלן או חברת שיפוצים אותה הוא מנהל על מנת לבדוק אמינות. 

מגורים -  כאשר מדובר בפרוייקט מייקאובר גדול, רצוי למצוא מקום לא יקר לישון בו . בו האופציה הטובה ביותר היא לישון אצל קרובי משפחה או חברים. אבל ניתן גם לעשות זאת במלונית או בכל מקום אחר אשר לא נגבה בעבור הלינה מחיר ענק. למעשה אפשר לתכנן חופשה בארץ בזמן תהליך שיפוץ דירה, אבל רצוי לקחת אתכם מחשב כדי שיעדכנו אתכם לגבי התהליך.

 

בדיקות -  כאמור, קבלן שיפוצים איכותי ישלח לכם עדכונים מצולמים במייל אל תהליך השיפוץ, אבל אם הוא לא עושה זאת, הגיעו לפחות פעם ביומיים לדירה כדי לראות שהכל מתנהל כמו שצריך ולא נעשו טעיות מסוימות. לפעמים תוך כדי תהליך העבודה דברים משתנים ובעל הבית יכול להחליט שהוא רוצה להוסיף עוד משהו או להוריד.

 

לא לשם את כל הסכום מראש -  חשוב מאוד לחתום על חוזה שיפוצים ובשום פנים ואופן לא לתת את כל הכסף מראש. זוהי הדרך של קבלנים פושטי רגל ורמאים לקחת כסף ולהיעלם.

  

התעקשו על בלעדיות – קבלן שיפוצים בתל אביב צריך לעבוד רק אצלכם בזמן הפרויקט במקרה והוא זה שבעצמו עושה את התיקונים, אם הוא מפתח על עובדיו במקומות שונים זה בסדר, אבל עם הוא בעצמו עובד מהבוקר על הערב בלי פועלים, התעקשו שהוא יעבוד רק אצלכם מהתחלה ועד הסוף ולא יעשה הפוגות אצל לקוחות אחרים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל