וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ חצר

יום שישי מגיע, אתם יוצאים לחצר עם עיתוני סוף השבוע, מתרווחים בכיסא ונהנים.  לא כולם מבינים את העניין הזה. בעלי בתים רבים לא משקיעים בתחזוקת החצר ולכך גם לא מבצעים שיפוץ חצר. קבלן שיפוצים בתל אביב כמו גם בכל מקום אחר במרכז, יכול להפוך את הגינה שלכם למקום שתרצו להיות בו יותר. זה נכון שברוב המקרים אנשים יעדיפו לבצע שיפוץ דירה מאשר חצר, אבל אם אתם מתחילים תהליך מייקאובר, כדאי להכניס את החצר לתוכניות. אז על מה חשוב להקפיד בתהליך זה?

גדרות

עלות הגדרות צריכה להתחלק שווה בשנה בין השכנים שלכם במידה והגינה שלכם גובלת בחצרות עם אחרים. לא תמיד השכנים יסכימו לשלם או יסכימו לשלם רק חלק כי הם בכלל לא רוצים גדר חדשה. לכן צריך לנסות לנהל דיונים הוגנים איתם ולהציג את הצדדים החיוביים.  כאשר מדובר בגדר בטון או לבנים היא יכולה לעלות את ערך הדירה. גם גדר עץ יכולה להוסיף המון. לא כדאי להגיע למקרה בו רק אתם משלמים על הגדר, ולכן רצוי למצוא פשרה מסוימת עם השכנים מתנגדים.

חומרים איכותיים

קבלן שיפוצים איכותי אמור לעבוד עם חומרים איכותיים בזמן שיפוץ חצר כמו בעבודות הקשורות לנושא ניסור בטון ובנייה.  לכן יש להקפיד שאתם מקבלים חומרים שיחזיקו שנים מול פגעי מזגן האוויר. אל תייחסו חשיבות ליופי אלא גם לעצמה. למשל לאלומיניום כמו גם לעץ יש יתרונות וחסרונות ולכן יש לבחור את האפשרות המתאימה ביותר ביחס למזג האוויר בו אתם גרים. כנ"ל גם לגבי ריצוף. אחת לכמה שנים יש צורך בתחזוקה. כמו צביעה מחדש על מנת שדברים לא ירקבו.

אישורים

חשוב לדאוג לכל האישורים הנחוצים בתהליך זה על מנת שלא יפרקו את מה שבניתם. אם אתם מתכננים פרגולה או רוצים לתחום שטח מסוים תוך כדי העבודה, יש לברר האם אתם זקוקים להשגת אישורי בנייה לשם כך. בקשו מהקבלן שיסביר לכם יותר על הנושא. כל הקבלנים מבינים בנושא זה ויודעים מה בדיוק צריך לעשות. ברוב המקרים, ובמידה וחובה להשיג אישור, הם יאמרו לכם עוד לפני שתשאלו.

מתכננים שיפוץ חצר? זקוקים לשיפוץ דירה? צרו איתנו קשר לייעוץ וקבלת הצעות מחיר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל