וואטספ סטיקי
the blog

תהליך בחירת קבלן שיפוצים

לאחר שמצאתם את התקציב הדרוש לתהליך שיפוץ דירה ומצאת את הטיימינג הנכון לעשות זאת, הגיע הזמן למצוא קבלן שיפוצים מומלץ. אנשים רבים צפו בשנים האחרונות בתוכנית הטלוויזיה של חיים הכט ונחרדו לגלות כמה בעלי מקצוע רמאים יש במדינה. לכך תהליך בחירת הקבלן הפך להיות לנושא שיש להשקיע בו יותר אם אתם רוצים לבצע את הבחירה הטובה ביותר. בחירה שלא תצטערו עליה לאחר מכן. לפניהם כמה המלצות שיעזרו לכם להגיע לבחירה הטובה ביותר.

הזמנת מספר קבלנים

אל תלכו ישר על בעל המקצוע הראשון שאתם רואים. הזמינו אליכם כמה קבלני שיפוצים בכדי שכל אחד יבדוק את הבית ויבדוק מה הוא יכול לעשות למענכם. ישנם קבלנים אשר עובדים עם מעצבי פנים, ישנם כאלה בעצמם שנחשבים למאוד יצירתיים ולכן הם יכולים להציע לכם פתרונות יעילים שלא עלו בדעתכם. כמו כן למחיר יש ערך מאוד משמעתי בבחירת הקבלן. פעמים רבות בעלי מקצוע חאפרים ולא מקצועיים הציעו מחירים מאוד זולים ונתנו עבודה גרועה מאוד שאילצה את בעל הדירה להזמין שיפוץ דירה מחדש וכך להוציא עוד כסף. לכן השוו בין כל השירותים והמחירים שהם מספקים לפני שאתם מגיעים להחלטה הסופית.

שירות לקוחות ותודעת שירות

לא כל קבלן שיפוצים בתל אביב או בכל חלק אחר במדינה הוא בעל תודעת שירות גבוהה. לכן חשוב גם לבדוק את הנושא הזה. בדרך כלל כבר בשירת הטלפון אפשר לדעת לא מעט על בעל המקצוע, אבל את האמת תוכלו לגלות בזמן פגישה פנים מול פנים. בחרו את בעל המקצוע שמשקיע יותר בהסברים, שנותן ערך מוסף יותר מאשר קבלני שיפוצים אחרים. ככל שהוא נותן יותר הסברים וממלית לכם מה כדאי לעשות ומה לא מבלי להתייחס האם זה מועיל לו כלכלית או לו, כך אתם יכולים להיות בטוחים יותר שמדובר בבעל מקצוע אדיב.

בדיקת פרויקטים קודמים

כל איש שיפוצים שעוסק בפרויקט מייקאובר או כל שיפוץ קטן צריך לשמור תצלומים של העבודה שלו. בקשו מהקבלים לראות את הפרויקטים הקודמים. אם יש אחד שנעשה בסיבתכם אל תהססו ללכת לשם בעצמכם על מנת לבדוק אותו. כך תוכלו להיות בטוחים במאת האחוזים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל