וואטספ סטיקי
the blog

ניקיון לאחר שיפוץ דירה

בין אם אתם עושים מייקאובר לדירה בעצמכם, או שהזמנתם קבלן שיפוצים, רצוי לטפל בניקיון מיד לאחד גמר השיפוץ. קבלני שיפוצים מסוימים עלולים להשאיר את הדירה במצב לא טוב ולא להתחייב על ניקיון. לכן חשוב מאוד לבחור בעל מקצוע שידאג להשאיר את הדירה נקייה כפי שהיא. אם אתם בעצמכם משפצים או צובעים את הדירה, ישנה אפשרות לנקות את הדירה באופן עצמאי, אבל אם אתם מתקשים בכך, אפשר למצוא חברת ניקיון שמטפלת בדיוק בצורך הזה.

שמירה על הניקיון תוך כדי עבודה

כידוע כאשר משפצים דירה, נשאר המון לכלוך בכל מקום. מחוץ לבית, בחדר המדרגות ובדירה עצמה. נכון, אי אפשר להשגיח על כל גרגר אבק אבל אפשר למזער את הנזקים. אם הזמנתם קבלן שיפוצים בתל אביב למשל הקפידו על כך שהוא מגיע על מכולה לפינוי פסולת. אם הוא עורם את הפסולת בחוץ -  זה לא בסדר כך שבסופו של דבר מי שיקבל אתה קנס הוא אתם ולא הקבלן שעלול יהיה להתנער מאחריות. כמו כך רצוי לפזר בחדר המדרגות רצועות ניילון כך שכמה שפחות אבק ולכלוך יבוא אם הרצפה. כמו כן רצוי לפרסם הודעת התנצלות על לוח המודעות במקרה ומדובר בבית משותף. הזמנת שירותי ניקיון יכולה להיות גם אופציה טובה.

שמירה על הבית מנזקי צבע

כאשר מתבצע שיפוץ גדול בדירה ואתם לא נמצאים, קשה יותר להשגיח על הניקיון ועל כך שהקבלן לא עושה נזק לדירה.  לפי שאתם עוזבים את הדירה למקום אחר בדקו שהפועלים שמים רצועות ניילון במקומות הנכונים ועובדים בצורה נקייה. יש כאלה שמשחקים אותה ראש קטן ולא נזהרים, כך שבסוף אתם מקבלים דירה מלאה כתמי צבע על הרצפה. אם אתם בעצמכם צובעים את הדירה, חשוב להוציא את כל הרהיטים שניתן לחצר או לחדר אחר בזמן העבודה אל מנת שלא ייווצר נזק מיותר. חושבים לכסות את הרצפה בעיתונים? לא מומלץ כאמור, עדיף להשתמש בניילון – הוא הרבה יותר עמיד.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל