וואטספ סטיקי
the blog

שילוב מערכות בטיחות בזמן שיפוצים

בעלי עסקים רבים בוחרים לבצע שיפוץ משרד בזמן פגרה כלשהי, כשהעסק מתרחב או כשהם פשוט רוצים להפוך את המקום  לנוח וטוב יותר לעובדים והלקוחות. במקומות כמו מפעלים ומוסדות חלה חובה להתקין אמצעי בטיחות שונים גם מתוקף תקנות וגם כי הביטוח מחייב. לא תמיד האמצעים האלה משתלבים בצורה טובה כאשר חושבים על מייקאובר למשרד או למפעל. אולם על ידי שימוש במעצב פנים יצירתי אפשר למצוא כמה פתרונות יעילים.

מצלמות אבטחה קטנות

כאשר יש להתקין מצלמות אבטחה במשרד, ככל שהם יהיו קטנות יותר כך הם יבלטו פחות. זה לא רק יעיל מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינת לתפוס את הגנבים על חם. רצוי לבחור במצלמות מעוגלות, כלומר כאלה שאין להן פינות ולהתקינן במידת האפשר בפינת החדר. חשוב שהם יהיו באותו הצבע של הקיר. מכיוון שברוב המקומות הקירות הן לבנים, ניתן להשיג בקלות מצלמות לבנות שלא מבחינים בהם עד שמישהו לא אומר. קבלן שיפוצים יכול בקלות לשלב את הכבלים בתוך הקיר ולא למתוח אותם עליו תוך כדי השיפוץ.

מערכות בטיחות

ציוד כיבוי אש כמו גם מערכות לגילוי עשן חייבות להיות מותקנות במפעלים ומוסדות. כאשר מדובר בגלאי עשן, ניתן למצוא גלאים רבים מיצרנים שונים. נסו למצוא את הגלאי שבולט הכי פחות מתוך התקרה. את המטפים והציוד שנועד לכיבוי שריפות יש להתקין במקומות שכל אחד יודע איפה הם נמצאים וכאן מעט קשה יותר להסתיר. את הכפתור להדלקת האזעקה יש לשלב במקום בולט וכאן אין הרבה מקום לתמרון.

קבלן שיפוצים יצירתי

אז רגע לפני שאתם נותנים אור ירוק לשיפוץ משרד, כדאי למצוא שיפוצניק איכותי שידע כיצד להטמיע את מערכות הבטיחות תוך כדי  פרויקט מייקאובר בצורה טובה. בעל מקצוע יצירתי אפילו יכול לנצל אותם לטובתו ולהשתמש בהם באופן יצירתי כך ששילובם אפילו יהיה חלק מהעיצוב.

מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב? מעוניינים לשמוע הצעות מחיר וחבילות מעניינות? צרו אתנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל עת.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל