וואטספ סטיקי
the blog

מעצבת פנים - הסוד לבית המושלם

עיצוב בית חדש (או עיצוב מחדש של בית קיים) אינו משימה קלה. עיצוב פנים אולי ניראה כמו משחק בין צבעים וצורות אך למעשה מדובר בשילוב בין ידע, חוש מפותח לאסתטיקה והרבה כישרון. כמה פעמים ראיתם תמונה בעיתון או בחדר תצוגה ואמרתם "בדיוק ככה אני רוצה לעצב את הבית שלי"?. נכון, השראה וכיוון עיצובי זה נהדר, אבל בפועל קשה להעתיק סגנון או עיצוב באופן מדויק. הרי כשבונים תפאורה לצילום או כשמארגנים חדר תצוגה הרבה פעמים מעצבים את החלונות, הריצוף וכל התוכנית האדריכלית כך שתתאים לרהיטים ולפרטי העיצוב בחדר. האם תוכלו לעשות זאת גם אצלכם? אלא אם כן מדובר על שיפוץ מאסיבי, על פי רוב התכנון האדריכלי הוא נתון וצריך לעצב בהתאם.

אם כך, לפגישה הראשונה עם מעצבת פנים אפשר ואפילו כדאי להגיע עם רעיון, כיוון עיצובי או צבע אהוב. אפשר להביא פריט כלשהו שייתן את הטון והסגנון לחלל כולו. עיצוב פנים נכון יתבסס על הרצונות של הלקוח ויתאים את הכיוון העיצובי למבנה האדריכלי ולצרכים של בני הבית. בסופו של דבר, עיצוב פנים יכול להיות יפה ככל שיהיה, אם הוא לא יתאים לבני הבית ולא יהיה שימושי הרי שהוא חוטא למטרה.

אתר מומלץ בנושא עיצוב פנים של מעצבי פנים בכירים

"עיצבתם לבד?"

להתאים את הספה למטבח, את הטאפט לפרקט, לחשוב על ידיות, כריות ווילונות, לבחור אהילים ולהוסיף קישוטים – כל כך הרבה פרטים קטנים דרושים כדי להשלים עיצוב פנים של חדר או של בית שלם. תהליך עיצוב פנים מתחיל בתכנון, עובר לקניות ומסתיים בהתקנות. לכן מדובר בפרויקט גדול שדורש עזרה.

יש כאלו שמעדיפים לשמור בסוד שקיבלו קצת עזרה מקצועית וזה בסדר. אבל רוב האנשים דווקא שמחים לשתף שנעזרו במעצבת פנים מקצועית כדי לעצב את הבית ולהגשים את חלומם לבית מעוצב, בדיוק לפי טעמם ולפי צרכיהם.

במקרים רבים, הטלפון למעצבת הפנים מגיע אחרי כמה סיבובי קניות מתסכלים בחנויות רהיטים. אם חשובה לכם התוצאה הסופית, ואתם רוצים לחסוך זמן וכסף בדרך לבית המושלם הקדימו וקבעו פגישה עם מעצבת פנים. לפעמים התהליך כולו יכול להיות קצר יותר ממה שציפיתם, אבל ישאיר את חותמו לאורך שנים.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל