וואטספ סטיקי
the blog

שיפוצים לקראת החורף ואחריו

מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב והסביבה? חולמים על מייקאובר לבית? חברת Make-Over, שמחה להציג סטנדרט חדש בעולם השיפוץ ועיצוב מכל בחינה. אומנם עונת השיפוצים היא בקיץ, אבל גם לקראת החורף כדאי לבצע כמה תיקונים לדירה או לבית בכדי למנוע נזקים אשר עלולים להיגרם מהגשם. כמו כן, גם אחרי עונת הגשמים ניתן לטפל בכמה עניינים כמו רטיבות בקירות או נזקי סופות.

איטום

בזמן שיפוץ דירה או גג צריך לקחת בחשבון את נושא האיטום. בית שלא אוטם כמו שצריך לקראת החורף יסבול מרטיבות בקירות ובתקרה כך שבסופו של דבר, יכול להיות מאוד, שתתעוררו עם אגם באמצע הסלון. את האיטום צריך לחדש לפי השיטה הספציפית. למשל יריעות ביטומניות יכולות להחזיק עשור בערך ואילו זיפות גגות צריך לעבוד חידוש כמעט כל שנה. בזמן שיפוצים צריך להקפיד על שמירה על האיטום. הידעתם שאפשר לאטום לא רק קירות, גגות אלא גם אמבטיות?

שיקום נזקי גשמים

רטיבות בתקרה יכולה להיגרם כתוצאה מלחות. זה קורה בעיקר בחדרי האמבטיה. גורם נוסף הוא איטום לא טוב או פיצוץ צנרת אצל השכנים. במקרים כאלה, אין ברירה אלה לנקות את הקירות ולצבוע אותם מחדש. לפעמים אפילו נדרש חידוש טיח. במקרים כאלה, הרבה אנשים בוחנים את האפשרות לעשות מייקאובר לכל הדירה כדי לחסוך זמן וגם כדי פשוט להחליף את העיצוב. לכן כדאי לשקול אפשרות זו.

שיפוץ חדר אמבטיה

אנשים רבים הבינו שמכיוון שיש קשר הדוק בין צנרת לאמבטיה, ניתן להזמין אינסטלטור לביצוע השיפוץ. אבל אין צורך לעשות זאת במיוחד אם כבר מצאתם קבלן שיפוצים בתל אביב. אנו עובדים עם מגוון בעלי מקצוע כאשר כל אחד מעולה ומקצועי בתחומו. לכן בכל אשר נוגע לצנרת באמבטיה, יש מי שיטפל בכך בצורה מושלמת ובמקביל החדר יעבור שיפוץ מקצועי. אנו ממליצים לבדוק את החבילות באתר שלנו ולהיעזר בשירותיו של מעצב פנים.

 

יש לכם שאלות? רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית או שנגיע אליכם הביתה כדי לבדוק אפשרות לשיפוץ? צרו אתנו קשר ונשמח לעשות לכם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל