וואטספ סטיקי
the blog

טיפים שימושיים לפרויקט מייקאובר

ברוכים הבאים ל Makeover -  החברה שמציבה סטנדרט חדש בנושא שיפוץ דירה. קבלן שיפוצים של מייקאובר, הוא למעשה גם מנהל עבודה שמרכז תחתיו את כל בעלי המקצוע ולוקח אחריות מלאה על ניהול הפרויקט מהתחלה ועד הסוף. רגע לפני שאתם מתחילים מיזם מאסיבי לדירה או לבית לנו יש כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע להחלטות הנכונות.

בחירת קו עיצובי מוביל

לפעמים אנשים כל-כך רוצים לשנות את מראה הבית, עד שהם בוחרים אלף ואחת דרכים לעשות זאת. מה שיוצא בסופו של דבר הוא בלגן אחד גדול. חדר אחר נראה כך, חדר אחר נראה אחרת ובסלון אין קו עיצוב מוביל. למשל אם אלומיניום הוא החומר המוביל שלהם בעיצוב, אין טעם פתאום להרכיב מסגרות עץ באחד החדרים. זה ישבור את אופי הבית ולהפך. רוצים אווירה חמה? השתמשו בעץ ובצבעים חמים ולא בצבעים קרים. אנו ממליצים לערב מעצבת פנים מקצועית בעבודה.

הפרקטיות של החומר

אם למשל בחרתם לשפץ מטבח, יש לכם כמה חומרים לעשות זאת, אבל לפני שאתם בוחרים חיפוי כלשהו, חשבו על הפרטיות שלו ביחס לשימוש שלהם. למשל חיפוי זכוכית במקום על הקירות הוא בעל מספר יתרונות: למשל הוא מתנקה בצורה טובה יותר. מצד שני שיש הוא עמיד יותר. אם מדובר במטבח תעשייתי, קרמיקה תתאים יותר, אבל אם אתם רוצים לוקח מודרני ונקי, חיפוי זכוכית היא הבחירה המתאימה ביותר. עניין הפרטיות חל גם על הבחירה שבין מקלחון לאמבטיה. לכן צריך לחשוב טוב לפני שמגיעים להחלטה.

מחיר לעומת התועלת

טווח המחירים הוא די רחב. יש חומרים יפים שעולים לא מעט ויש חומרים חזקים אבל פחות "נוצצים" שעולים פחות. במקרה כזה רצוי להתייעץ על מעצב פנים שחשוב לו האינטרס האישי שלכם ולא למכור לכם מוצר יקר ולא ממש שימושי. מעצבי הפנים שלו ידאגו לתת לכם שירות כזה בין אם ע"י תוכנית שיפוץ דירה משלכם, או בחירה מקטלוג. מעצב הוא בעל מקצוע לא פחות חשוב מאשר קבלן שיפוצים בנושא ולכם לא כדאי לוותר עליו.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל