וואטספ סטיקי
the blog

מעקות ברזל

מעוניינים בהתקנת מעקות ברזל במשרד או בבית? מחפשים משהו מיוחד  ויצירתי? הגעתם למקום הנכון, אנו בחברת מייקאובר מתמחים  בכל מה שקשור לנושאי עבודות ברזל , מייקאובר לבית, שיפוץ דירה ועיצוב פנים. קבלן שיפוצים  של Makeover הוא גם מנהל עבודה שלוקח אחריות על כל ההיבטים לרבות ניהול והזמנת בעלי מקצוע מומחים בכל תת נושא שקשור לשיפוצים.

מעקות ברזל

התקנות מחייבות התקנת מעקות בכל בית בו יש גרם מדרגות כמו גם נגישות לגג. קיימים מעקות מסוגים שונים כמו זכוכית, עץ וברזל. לא מן הנמנע לשלב כמה חומרים ביחד כדי להגיע לתוצאה שהיא גם יעילה מבחינת יופי אבל גם חזקה מבחינה בטיחותית. רצוי שיהיה קו עיצובי מוביל לבית, כך שכאשר אתם מתקינים גלריות ברזל, חשוב להתאימם לשאר האלמנטים של העיצוב. כאן נכנס לתמונה מעצב הפנים. במסגרת החבילות שלנו ניתן לעבוד עם מעצב פנים ולהיעזר בו לבחור עיצובים מקטלוג או ממש לבקש ממנו לתכנן עיצוב.

גדרות ברזל

כאשר חושבים על גדר לחצר, חושבים בדרך כלל על גדר מעץ או פלסטיק. אבל גם גדרות מברזל הם פתרון טוב. הן לא חייבות להיות מגושמות או כבדות. גדרות מברזל הם חזקות ונותנות בטיחות. ישנם גדרות שעשויים מלוחות ברזל מעובות וישנן גדרות המורכבות ממוטות. כאשר אתם חושבים על גדר, כדאי לבדוק את כל האפשריות ולא לפסול את הברזל מכל סיבה שהיא.

למצוא את מה שמיוחד

 כאשר קבלן שיפוצים ומעצב פנים עובדים ביחד ואוהבים את מה שהם עושים, הם יכולים ליצור יצירות אמנות. כאשר בוחרים גלריות ברזל, רצוי לחפש משהו מיוחד שלא רק יהיה חזק אלא גם נעים לעין. ישנן מעקות מעוצבות שהן בעצמן יצירות אמנות. הן מוסיפות יוקרה לבית בין עם ע"י אווירה פוסט מודרניסטית או כל אווירה אחרת.

שיפוצים עם מייקאובר

יש לכם שאלות לגבי שיפוץ דירה, התקנת מעקות וגלריות ברזל? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל