וואטספ סטיקי
the blog

גלריות ברזל

יש לכם תקרה בגובה 8 מטר ואתם רוצים לנצל את החלל לקומה נוספת? מעוניינים לעשות זאת מבלי להוציא הון על קונסטרוקציות מבטון? הפתרון הטוב ביותר הוא גלריות ברזל. עלות הקמתן זולה  יותר מאופציות אחרות. זמן הבנייה הנדרש לצורך עבודת שיפוצים זו אינו רב וניתן להוסיף עליהן משטח העשוי קורות עץ, מעקות ברזל וקירות גבס. אנו במייקאובר מתמחים בהקמת חיזוקים מברזל למבנים קיימים.

הוספת קומה לבית

לאחר קניית בית עם תקרות גבוהות אנשים מקבלים רעיונות כיצד לנצל את החלל הזה. למשל הקמת פלטפורמה לאזור משחקים, פינת קפה או פינת ישיבה. אפשר לעשות זאת גם ללא קירות וחלונות אלא פשוט לתחום את המשטח ע"י מעקות ברזל. כך הקטנת החלל פחות נראית לעין ולא נוצרת חסימת אור בבית. ניתן לראות שימוש בגלריות ברזל בלופטים שונים אשר מיועדים למשל למסיבות רווקים או במשרדים אשר ממוקמים בחללים גדולים.

קומה נוספת במפעל

אם החלטתם להעביר את העסק שלכם לחלל גדול שאינו מחולק לקומות, גלריות ברזל הוא הפתרון הטוב ביותר. ניתן לתחום את החלל ולבנות ממש קומה נוספת מבלי להשתמש בעבודות בטון. גלריה זו תהיה על עמודים כך שניתן לתחום גם את השטח שמתחתיה בקירות גבס או מחיצות זכוכית. כאשר אתם בוחרים קבלן שיפוצים רצוי לוודא שהוא עובד עם מעצב פנים. גלריות מחומר זה עלולות להיות מגושמות ומכוערות אם לא חושבים על הפן העיצובי ומשקיעים רק בפן השימושי.

מעקות ברזל

עיצוב פנים העסק או הדירה שלהם הוא כרטיס ביקור ויזואלי אשר יוצר רושם על כל מי שנכנס אליו. קל להתבלבל ולחשוב שעבודות ברזל הינן כבדות ומגושמות. ניתן להקים מעקוב ברזל עם עיטורים וקישוטים יפים מאוד. כמו כן ניתן לשלב אותן גם עם חומרים אחרים כמו עץ וזכוכית כדי להגיע למראה והאווירה הרצויים.

מייקאובר

חברת מייקאובר היא אחת החברות המובילות בישראל בנושא שיפוצים כלליים, עיצוב ושדרוג. אנו עובדים עם מומחה בנושא גלריות ברזל. מוזמנים ליצור קשר לייעוץ וכל שאלה שעולה על דעתכם בנושא.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל