וואטספ סטיקי
the blog

טיפים לשיפוץ מטבח

מחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב לחידוש המטבח? הגעתם למקום הנכון. אנו בחברת מייקאובר מנוסים בשיפוץ מכל הסוגים, בין אם מדובר במטבחים תעשייתיים לחברות ענק או מטבחים קטנים ללקוחות פרטיים. כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, יש להזמין מומחה בכל תחום. אנחנו מגיעים עם כל המומחים הדרושים לעבודה. כך שאם תזמינו אותנו, לא יהיה לכם צורך להתרוצץ ולחפש בעלי מקצוע נוספים. להלן כמה המלצות למי שעומד לבצע שינויים גדולים במטבח.

מטבח במחיר סביר

אל תשכחו שיש להכניס לתקציב גם את מחיר שיפוץ המטבח וגם מחיר המטבח עצמו. לכן חשוב להישאר בפרופורציות ולא להתפרע בקניות יקרות במיוחד אם אתם עושים מייקאובר לכל הבית. אחרת תגלו שהשקעתם את כך הכסף במקום אחד. ישנם מטבחים יפים מאוד שלא בהכרח עולים ביוקר. כמו כן גם האביזרים השונים כמו כיור מטבח ומוצרי חשמל שלא נמכרים בעלות מאד גבוה. אנו עובדים עם מעצב פנים. הוא יוכל למצוא למענכם מטבח יפה במחיר סביר. במידה ואתם בוחרים למצוא אחד בעצמכם, יש לבדוק כמה שיותר אפשריות ולבצע השוואת מחירים.

פרזול

כל קבלן שיפוצים בתל אביב יכול לומר לכם שצריך להתחשב לא רק ביופי אלא בשימושיות. למשל בתהליך הפרזול חשוב לבחור ידיות שלא רק נראות טוב אלא גם נוחות לשימוש. לפעמים אנשים בוחרים ידיות מודרניות ויפות, אך מגלים מהר שהן מחליקות או לא נוחות לתפיסה. לכן אל תקנו חתול בשק. פתחו וסגרו את הדלתות ורק אז תבחרו. אין כל צורך לסבול במטבח בשביל היופי. כמו כן יש לקחת בחשבון שידיות מסוימות חזקות יותר מהאחרות. בנוסף כדאי לקנות כמה ידיות ספייר שיהיה לכם למקרה שאחת מהן תישבר.

חיפוי זכוכית או שיש?

ככל שהזמן עובד כך יותר אנשים מעדיפים להשתמש בחיפוי זכוכית מאשר בשיש. הוא יותר נוח לשטיפה וגם מספק אפשרות אחרת לעיצוב המבטח. יחד עם זאת, שיש הוא חומר לא פחות יפה ואפילו יותר עמיד. יש לבחון את כל היתרונות והחסרונות ביחס לשימוש שלכם במטבח. כמו כך יש להתחשב בגודל שלו. התייעצו עם מעצב הפנים שלנו לגבי החומר המתאים ביותר למטבח שלכם כדי שלא יהיה צורך לבצע החלפות או תיקונים בעתיד הרחוק או הקרוב.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל