וואטספ סטיקי
the blog

הדברים הקטנים שהופכים את השיפוץ למוצלח

פרויקט שיפוץ דירה לא כולל אך ורק פירוק קירות, הקמתן ריצוף חדש או בניית גלריות ברזל. במקרים רבים הדברים הקטנים הם אלו שמוסיפים המון. לפעמים החלטה קטנה יכולה להשפיע רבות. במקרים רבים שיפוצים טובים מבוססים רבות על החלטות עיצוב בין אם מודבר במומחה, הקבלן או בעל הבית. כל אחד מגיע להחלטה הטובה ביותר על סמך התקציב והמטרה. אז אילו דברים קטנים יכולים לשנות לכם את העיצוב.

בחירת גוון

בין אם בחרתם  צבעים קרים לבית או חמים, כדאי לא רק להחליט על הצבע בלבד אלא גם על סוג הגוון. נכון, ישנם גוונים שלא בדיוק רואים את ההבדל ביניהם, אולם כאשר הם מכסים שטח גדול ההבדל יכול להיות מהותי ביחס לעיצוב הבית ושאר הצבעים. כדי לבדוק טוב את השפעת הצבע על העיצוב ולכן אנו ממליצים להתייעץ עם מעצב פנים כדי שלא תצטרכו לצבוע את הדירה פעם נוספת אחר כך.

קרניזים

הקרניזים הם פרופילים שמותקנים צמוד לתקרה ולאורך הקיר הרצוי. הם יכולים לתת מראה קלאסי או מודרני. הכל תלוי בסוג שאותו בוחרים. כמו כן הם יכולים לתת תחושה גדולה יותר לחדר משום שקווים הארוכים שהם מרכיבים יכולים ליצור אשליה זו. לא לכל בית מתאים קרניז לכן כדאי לבדוק קודם את התאמתם לדירה מבלי להרכיבם באופן קבוע בעת תהליך שיפוץ דירה.

ידיות

פרזול הוא חלק בלתי נפרד בתהליך שיפוצים במטבח. ולכן כדאי לבדוק כמה שיותר אפשרויות לידיות. יש להתחשב ביופי לעומת הנוחות. ישנם ידיות דקות וישנן עבות ועגולות. ישנם ידיות מחומרים שונים. נסו אותם לפני שאתם בוחרים סוג מסוים. לידית יפה אך לא נוחה לשימוש אין כל תועלת לבית, כך שבמוקדם ובמאוחר תצטרכו להחליפה. אפשר להשתמש בכמה סוגי ידיות בקו עיצוב אחיד.

Makeover

קבלן שיפוצים מחברת מייקאובר עובד עם מעצב פנים כך שמאתנו תוכלו לקבל את כל העצות והעזרה הדרושה בכל שלב ושלב. אתם מוזמנים להציץ בגלריה שלנו על מנת להתרשם מעבודות ופרויקטים קודמים וליצור אלינו קשר. נשמח לשלוח אליכם נציג.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל