וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ נכסי יוקרה

 מדוע חשוב וכדאי לשפץ נכסי יוקרה בהרצליה ובקיסריה? התשובה- טבעית ומתבקשת- פשוטה: כי מדוברה באזורים בעלי פוטנציאל נדל"ני גבוהים ביותר; כי מדובר באזורים, שבהם קיים ביקוש ער וגובר לרכישה או להשכרה של בתים מעוצבים ומסוגננים; כי הרצליה קרובה לתל אביב אבל אינה סואנת ופקוקה כמוה; כי שיפוץ נכסי יוקרה מאמיר את שוויים.

כאשר מדובר בשיפוץ נכסי יוקרה חשוב שמי שייבחר לביצועו יהיו אנשי מקצוע המיומנים בשיפוץ וילות ובתי מידות אחרים. כאשר כל פרויקט, מהחל ועד כלה, מהמסד ועד הגג, מתבצעים תחת קורת גג אחת- תרתי משמע- פיזית וניהולית, ניתן לשלוט על התהליך, לבצע ולסיים אותו במסגרת זמנים קבועה וקצובה מראש ולעבוד מול מנהל הפרוייקט בלבד, שהוא הכתובת שלכם לכל דבר ועניין.

שיפוץ נכסי יוקרה על ידי קבלן שיפוצים מאפשר לייעד אותם לשימושים מגוונים. שיפוצם מאפשר לשדרג אותם לא רק מבחינה פיזית אלא להאמיר את ערכם. אם אתם בעלים של נכס יוקרתי באזורים שהביקוש בהם גבוה, תוכלו להשיג עבור השכרתם סכום גבוה. לשם כך רצוי להפקיד את מלאכת התיווך בידיה של סוכנות נדל"ן מקומית. ראוי ורצוי לעשות כך גם אם אתם מתכוונים לשכור נכס יוקרתי לאחר שיפוצו.

ככל שהנכס גדול ומרווח יותר, כך ניתן לבצע בו שינויים והתאמות לצרכים הייעודיים. חברת שיפוצים מקצועית מציעה את שירותיה לאנשים פרטיים באותו מתאר מקצועי ובאותה רמה של אחריות ומחויבות כפי שנהנים מהם לקוחות מוסדיים.

באמצעות תכנת מחשב תלת ממדית ניתן להבנות את הבית על צג המחשב ולדמותו כיצד הוא ייראה. גם מי שאינם יודעים לקרוא שרטוטים יכולים להיווכח במו עיניהם, כשעל המחשב הנראה הבית היוקרתי שלהם לאחר שיפוצו, האם הוא, אכן, נראה להם כפי שדימו ורצו שייראה.

איגום משאבים וניצולם

אחד מיתרונות הגודל והמוניטין של חברה העוסקת בשיפוץ מבנים בכלל ובשיפוץ נכסי יוקרה בפרט היא היכרותם וקשריהם עם ספקי שירות בכל תחומי המקצוע הנדרשים לשיפוץ: אדריכלים,  חשמלאים, מעצבים, מסגרים, נגרים, זגגים, אדריכלי נוף, רפדים, צבעים, שרברבים, אנשי תשתיות ועוד.

יצירת קשר עם קבלן שיפוצים מאפשרת לכם לקבל הצעת מחיר ולבחון את כדאיותה לעומת חלופות אחרות. הואיל ומדובר בהוצאה בלתי מבוטלת, אשר עשויה להיאמד במאות אלפי שקלים (ואולי בעוד 0 אחד...) חשוב שכל תהליך שיפוץ נכסי יוקרה ייעשה באופן מושכל, על מנת להפיק ולמצות מהשיפוץ את המרב ואת המיטב.

שיפוץ שקוף

בשל מורכבות פרוייקט השיפוץ והזמן הנדרש להשלמתו מי שמשלמים בעבורו ודאי רוצים לקבל מידע שוטף על שלבי הביצוע השונים. באמצעות הדמיית מחשב ניתן להיווכח בכל שלב כיצד נראה הנכס.

הרצליה, קיסריה, רשפון, ושכונות יוקרתיות נוספות הנמצאות בטבעות ההיקפיות החובקות את מרכז הארץ בכלל ואת גוש דן בפרט מהוות יעד נחשב ונחשק עבור בעלי אמצעים. שיפוץ נכסי יוקרה בהרצליה מאפשר הגדלת היצע בתים מעוצבים ומסוגננים העשויים לקרוץ לבעלי אמצעים הרוצים לשכור אותן למטרות שונות או לרכישתם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל