וואטספ סטיקי
the blog

איך לחסוך בשיפוץ דירה

פרויקט שיפוצים אינם מהווים הוצאה זולה, אבל תמיד אפשר לחסוך בהוצאות בין אם עושים מייקאובר לבית ובין אם עושים שיפוץ חדר אמבטיה או מטבח. ראשית רצוי לקבוע תקציב מראש הכולל את רכיב המע"מ והוצאות בלתי צפויות. תוך כדי העבודה תוכלו לשחק עם התקציב, להוריד את ההוצאות ולא רק לדאוג לעמידה בתקציב בעזרת הטיפים הבאים.

לגור בבית או אצל קרובים במהלך שיפוץ דירה

במקרים רבים אנשים עוברים לגור בבית מלון לאורך התהליך. כדי לחסוך כסף מוטב למצוא חבר או קרוב משפחה ולבדוק אפשרות לגור אצלו. כמו כן אפשר לבצע את השיפוץ חדר אחד בכל פעם, או אזור אחד בכל פעם, כך שתמיד תוכלו לישון באחד מחדרי הבית. כסו את הרהיטים כמו שצריך והוציאו את מה שניתן לחצר. במקרה ומדובר במשפחה מרובת ילדים, ללא תקציב לבית מלון, שיטת השיפוץ חדר אחרי חדר תהיה הטובה יותר, למרות שכך התהליך יערוך זמן רב יותר.

לקנות חומרים דרך קבלן שיפוצים או מעצב שמבין איפה אפשר להשיג מחירים טובים

בארץ ישנן חנויות רבות המוכרות חומרים. צריך לדעת היכן להשיג חומרים טובים אך לא יקרים. מעצב הפנים שלנו למשל יודע היכן אפשר לקנות אותם בהנחה ובמחירים סבירים. ההבדלים יכולים להיות גדולים בין חנות לחנות. חשוב לבדוק שבעל המקצוע לא גוזר עליכם קופון: כלומר קונה במחיר X  ומוסיף עליו עוד כסף כדי להכניס אותו לכיסו ולמעשה גורם לכן להוצאה גדולה יותר.

לאזן את התקציב

שיפוצים בחדרי האמבטיה ובמטבח נחשבים ליקרים ביותר במקרים רבים. תמיד אפשר לחסוך שם ולא ללכת דווקא על הדברים הכי יוקרתיים ויקרים. אם שני החדרים האלה יראו מפוארים ושאר הבית פחות, מדובר בהוצאה לא הכי משתלמת. לכן אנו ממליצים לאזן את התקציב בצורה שווה שתהפוך את כל הבית ליפה בצורה אחידה.

השוואת מחירים

כאשר אתם מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב או בכל אזור אחר -  השוו מחירים ובדקו מה אתם מקבלים תמורת העבודה. ישנם קבלנים חאפרים שיתנו לכם עבודה גרועה במחיר יקר בדיוק כמו שיש קבלנים שיעשו למענכם עבודה יפה במחיר נמוך יותר. להתייעצות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל