וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ חנות התכשיטים "מכרות היהלומים"

שיפוץ משרד, מפעל או מוסד הוא תהליך שהמחשבה בו צריכה להיות רחבה יותר מאשר בתהליך שיפוץ דירה או מייקאובר כללי. במקרה זה הקבלן צריך לרצות שני אנשים: ראשית את הלקוח שהזמין אותו לפרויקט ושנית את הלקוח של הלקוח. זה חיוני במיוחד לחנויות בהן יש זרימת תנועה גדולה. קבלן שיפוצים הוא בעל מקצוע חיוני בתהליך מיתוג העסק ולכן חשוב שהוא יעשה את העבודה ביחד עם מעצב פנים.

 

שיפוץ חנות תכשיטים

אחד הפרויקטים שאנו גאים בהם הוא שיפוץ חנות מכרות היהלומים. לאחרונה נעשה כתבה על החנות בתוכנית "לילה כלכלי". החנות מכוונת לעשירון העליון ומספקת להם שירות מיוחד שלוקח את הלקוחות מהבית לחנות בהסעה. אנו בצענו שיפוץ לחנות ונתנו לה מראה יוקרתי וייחודי כאשר במרכז החנות שולב שטח אובלי: " הבנו שקהל היעד של החנות ראה כבר את כל החנויות בעולם", מסביר אלעד כהן, הבעלים של מייקאובר, "הקהל ראה חנויות מאוד מפוארות וצריך לתת לו משהו מעניין שהוא לא ראה בשום מקום. כל הרעיון היה סביב ביצת הקרמלין. החלל עוצב בצורת ביצה וזה עובד".

 
 

לרצות את הלקוח של הלקוח

בזכות שיפוץ ועיצוב מחדש, החנות קיבלה מראה חדש ויוקרתי יותר. החלל עוצב במיוחד לקהל היעד של החנות. השיפוץ והעיצוב גורם ללקוחות להרגיש נוח יותר. החלל גורם להם להרגשה מיוחדת. ולכן כאשר הלקוח של הלקוח מרוצה - גם אנחנו מרוצים. כאשר אנו מבצעים שיפוץ עסקים, אנו עובדים בקו מחשבה המתבסס על כך שכל עסק צריך להיות מעוצב בהתאם לתחום בו הוא פועל תוך כדי יצירת עיצוב שיבדיל אותו מהמתחרים וממה שהלקוחות מכירים.

 

שיפוצים ועיצוב

זאת הסיבה בגללה קבלן שיפוצים מבית מייקאובר, עובד בצמוד עם מעצב פנים כבר משלב התכנון. נכון, אפשר להביא מעצב פנים לאחר השיפוץ, אבל אז לא תוכלו ליישם את קו המחשבה שלו ביחד עם השיפוץ עצמו אלא רק בעזרת הריהוט. אנו מזמינים אתכם להציץ בגלריה שלנו באתר כדי לראות דוגמאות לפרויקטים דומים שבצענו בשנים האחרונות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל