וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ חדר ילדים

שיפוץ חדר ילדים ועיצוב הם נושאים שחייבים ללכת ביחד בעת הכנת החדר לרך הנולד. לכן קבלן שיפוצים מחברת מייקאובר עובד בצמוד עם מעצבת פנים המתמחה בין היתר גם בתחום עיצוב חדר ילדים. אומנם התינוק לא ממש רואה את מה שקורה סביבו בחודשים הראשונים, אבל החדר ילווה אותו בשנותיו הראשונית ולכן חשוב לעצב לו חדר באווירה נעימה.

צביעת חדר ילדים

הצבעים הם אלו שנותנים את האופי והאווירה לחדר. לא תמיד חייבים ללכת על הצבע הלבן והסטנדרטי. למשל באחת מחדרים בהם עשינו שיפוץ, שילבנו ציור קיר - גורי אריות על רקע נוף. כך לתינוק יהיה משהו להסתכל עליו כאשר הראייה המרחבים שלו תתחדד. חלק מההורים למשל מתקינים אייפד מעל מיטת התינוק- אבל אנו ממליצים לחשוב טוב יותר לפני שמרגילים את התינוק כבר בגיל כזה לטכנולוגיה.

 

 

רהיטים

מומלץ ללכת על רהיטים בקו נקי שישרדו כמה שנים טובות כל שלא תצטרכו להחליף אותו כאשר התינוק גדל. רהיטים צבעוניים מאוד הם לא בהכרח הפתרון הטוב ביותר. בכל מקרה רצוי לקנות ארון במחשבה לעתיד כי כמה מקום כבר תינוק צריך בארון?

רצפה

בעלי המקצוע של מייקאובר, שמים דגש על החלק הזה במיוחד כאשר יש צורך לעשות שיפוץ חדר ילדים. מרצפות סדוקות עלולות לפגוע בתינוק גם כשהוא זוחל וגם כשיתחיל ללכת. לכן כדאי להחליף את הרצפה בחדר במידה והיא סדוקה. כמו כן הורים רבים מעדיפים להתקין שטיח כדי שיהיה חם, רך ונעים יותר בחדר. פרקט הוא גם פתרון טוב ליצירת אווירה חמה ונעימה.

עיצוב חדר ילדים

בין אם אתם מתכננים שיפוץ דירה מלא או רק עיצוב חדר ילדים ושיפוצו, את מוזמנים להציץ בגלריית העבודות שלנו כדי לבדוק דוגמאות. כאמור- אני רואים בעיצוב פנים כחלק חשוב מהשיפוץ. כך לא יהיה לכם צורך בהוצאה נוספת על מעצב פנים לאחר תהליך השיפוצים. יש לנו מגוון אפשרויות להציע לכם לעיצוב חדר הילדים. צרו אתנו קשר ונציג מטעמנו ישמח להגיע אליכם ולתכנן את כל התהליך.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל