וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ דירה במרכז או מייקאובר

ברוכים הבאים לאתר מייקאובר. אנו שמחים להציג סטנדרטים חדשים בעולם העיצוב כמו גם השיפוצים. מעוניינים להזמין שיפוץ דירה במרכז? קבלו מאתנו עיצוב פנים בחינם. שווי המתנה - אלפי שקלים. אנו רוצים את הטוב ביותר ללקוחות שלנו ולכן, קבלן שיפוצים מבית Makeover עובד עם מומחים לעיצוב פנים. אבל לא רק שיפוצי דירה כלליים אנו עושים, אלא גם פרויקטים ממוקדים יותר.

שיפוץ מטבח

מטבח טוב אמור להחזיר כ 15 שנה. אבל גם אם הוא מחזיק יותר, הסיבות לשיפוצו יכולות להיות שונות: • הצרכים השתנו: המשפחה גדלה, יש צורך לקנות מקרר גדול יותר וכתוצאה מכך ליצור מקום למקרר החדש. אם אתם אוכלים במטבח ולא בפינת אוכל, אז ככל הנראה יש צורך בשולחן גדול יותר. אלו יכולות להיות סיבות טובות שמובילות לעבודת חידוש מטבח בסופו של דבר.

רענון: כל אחד, במוקדם או במאוחר, רוצה שינוי. שיפוץ מטבח הוא שינוי דראסטי וזה יכול לשפר את מצב הרוח והאווירה בבית.

נוחות: אפשר להפוך את המטבח למקום הרבה יותר יעיל. ארונות חדשים ורחבים יותר, שטח שיש נוח יותר ואולי אפילו אי באמצע המטבח - כל אלה יכולים לשפר את העבודה בו.

שיפוץ חדר ילדים

מייקאובר לחדר ילדים בנפרד, או שיפוץ דירה במרכז כולל החדר שאתם רוצים להכין לתינוק מתאים בכל שלב. כאשר משפצים את החדר הזה יש לחשוב על יצרית אווירה חמה ונעימה לילד. לכן ציור קיר יכול להתאים במצב כזה. כמו כן חשוב לרכוש ארונות שיתאימו לילד גם כשיגדל כדי שלא יהיה צורך לבזבז אלפי שקלים על ארונות חדשים.

שיפוץ חדר אמבטיה

אומנם לא מדובר בחדר שבני הבית מבלים בו שעות רבות, אלא בתחילת היום וסוף היום, אבל מדוע שלא תשקיעו גם בו קצת. לא תאמינו איך הכנסת מראות לחדר יכולה ליצור אשליה של חדר גדול יותר במידה והוא קטן. הוא עדיים מרגיש לכם קטן? היפטרו מהאמבטיה והתקינו מקלחון במקומו.

כדאי לדעת: בעת תהליך מייקאובר או שיפוץ דירה במרכז, חשוב לנהל את התקציב בצורה חכמה כך שהוא יהיה מאוזן על פני כל הבית. תשלום לא פרופורציונאלי על שיפוץ מטבח או חדר אמבטיה יכול לפגוע בפרויקט.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל