וואטספ סטיקי
the blog

קבלני שיפוצים מומלצים

מסע החיפוש אחרי קבלני שיפוצים מומלצים יכול להיות מפרך. לכן אנשים רבים מוותרים בראש על החיפוש ופשוט לוקחים את הקבלן הראשון עליו החברים שלהם ממליצים להם. בחלק מהמקרים מדובר בהצלחה, בעוד שבמקרים אחרים זה עלול להיות חתול בשק. מדוע כדאי לכם לבחור דווקא בנו? ובכן, יותר מהכל חשוב לנו היחס ללקוח ולכן אנו דואגים לספק את כל בעלי המקצוע הדרושים להליך השיפוץ. אנו מקפידים על תודעת שירות גבוהה ועמידה בהתחייבויות מכל בחינה.

חיפוש קבלן שיפוצים בתל-אביב והמרכז

כאשר אתם מחפשים מקצוען בתחום - רצוי למקד את החיפוש סביב האזור בו אתם גרים ולא להתפזר על כל הארץ. לא כדאי להזמין קבלן זול שמגיע מרחוק בגלל שעליו יהיה להעביר את כל הציוד שלו מרחוק. ואם כבר החלטתם להזמין קבלן מהצד השני של המדינה, כדאי לעשות מייקאובר לכל הבית מכיוון שעשייתו בשלבים תעלה לכם יותר מאשר בפעם אחת. קבלני שיפוצים מומלצים במרכז בין אם אתם רוצים לעשות שיפוץ דירה, להחליף את הרצפה או פשוט לצבוע את הבית - כדאי לבדוק שאותו הקבלן מתמחה ספציפית בתחום הרצוי לכם. קבלן איכותי צריך להיות מקצוען בכל התחומים באותה מידה ולהגיע עם בעלי מקצוע מהטובים בתחומם.

הדמיה ממוחשבת

לפעמים מה שנראה מתאים בתוכניות, לא יוצא טוב כמו שצריך בפועל. כדי למנוע תקלות, חשוב לקבל הדמיה ממוחשבת מהקבלן של תהליך המייקאובר הסופי. לכן אנו עובדים גם עם מעצבת פנים שתעזור לכם לתכנן את הפרויקט שלכם בהתחלה ועד הסוף בהתאם לצרכים שלכם. אתם מוזמנים לבדוק את גלריית העבודות שלנו.

טיפים נוספים לבחירת קבלן:

• בדיקת המלצות מלקוחות עבר - רצוי גם ליצור איתם קשר.

• בדיקת הגלריה - התוצאה הסופית הי כרטיס הביקור הטוב ביותר.

• השוואת מחירים - בדקו את המחיר שלו ביחס לשירות שהוא מציע לעומת קבלני שיפוצים אחרים.

• מקור אמין - בחרתם מאינדקס? בדקו שיש מוקד גישור לאותו אתר. זה הביטוח שלכם מפני חאפרים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל