וואטספ סטיקי
the blog

התאמת שער הכניסה לקונספט העיצובי של הבית

בניית בית פרטי כרוכה בהרבה מאד תכנון ובחירת הסגנון מהווה את החלק הראשון בתהליך. כיום קיימים סגנונות עיצוב שונים, המהווים טרנדים בולטים בכל הקשור בבחירת סגנון לבניית בית. המעבר של רבים לחיים בבתים צמודי קרקע הפך את הנושא למאד מבוקש, וכיום ניתן לראות סגנונות בנייה רבים, החל מסגנונות קלאסיים עם גגות רעפים אדומים ועד לסגנונות מודרניים בבטון חשוף וחלק, אלמנטים מרובעים, גגות שטוחים והרבה זכוכית ומתכת. בין לבין יש סגנונות רבים נוספים, וכל אחד יכול לבחור לעצמו את הסגנון הנראה לו בדרך אישית. כדאי להשקיע בתכנון ובעיצוב על מנת שלא יהיה צורך לבצע שיפוצים מוקדם מהצפוי.

אדריכל הבית הוא זה שמופקד על יצירת המבנה בכללותו, על פי הכיוון הסגנוני שנבחר יחד עם בעלי הבית, והוא זה שקובע גם את צורת הבית הסופית, את תכנון החצר והגינה וכדומה. מכל אלה נגזרים גם האלמנטים השונים, שיוצבו בחצר הבית כגון גדרות, צורת הגינה ושער הכניסה לבית. התאמת שער הכניסה לקונספט העיצובי של הבית, גם היא חלק מהעיצוב הכולל של הבית.

שערים לצרכים ומסוגים שונים

כאשר מדברים על שער כניסה לבית יש להבין שמדובר בהרבה מאד אפשרויות. האפשרויות נחלקות גם לחומרים שמהם בנויים השערים, גם מאופן פתיחת וסגירת השער, גם מהעיצוב של שער וכיוצא באלה. שערים לבתים משמשים כיום לצרכים שונים ובינהם: • שער כניסה להולכי רגל המוביל לדלת הראשית של הבית • שער כניסה אחורי או צידי לצרכי שירות • שער כניסה לרכבים ואנשים בחזית הבית • שער כניסה לרכבים בלבד

החומרים העיקריים שמהם מיוצרים כיום שערים לבתים הם מתכת ועץ, ויש גם שערים המיוצרים מפלסטיק קשיח או דמוי עץ או בסגנונות נוספים. רוב השערים משלבים בין חומרים שונים, ובכל מקרה דרושה תשתית מתכת חזקה, כדי להפוך את השער ליציב, חזק ועמיד בתנאי מזג האוויר השונים לאורך השנה.

שערים ליצירת אווירה

התאמת שער הכניסה לקונספט של העיצובי של הבית תורמת רבות ליצירת אווירה מתאימה כבר ברגע המגע הראשון עם הבית. עיצוב תואם של שער הכניסה לעיצוב הבית משלים את האווירה שרוצים לתת לבית מלכתחילה, ואת זאת ניתן להשיג בדרך פשוטה ונוחה.

אווירה כפרית - בית שבנוי באווירה כפרית חמה ומלטפת דורש שער תואם. שערי כניסה אלה יכולים להיות בנויים מקונסטרוקציית מתכת חזקה, שעליה יורכבו קורות עץ בגוונים ובגימור שתואמים את הסגנון שנבחר לבית.

אווירה מודרנית - בית שנבנה בסגנון מודרני מבטון, מתכת וזכוכית ידרוש שער תואם ממתכת בעל קורות דקות או עבות, לפי הצורך וצורות גימור שונות לקצה השער וכדומה. שערים גדולים לכניסת רכבים ו/או אנשים לבית יכולים להיבנות ממתכת או מברזל מגלוון ליצירת רושם חזק על המגיעים לשער. שערים אלה ניתנים לפתיחה חשמלית בעזרת מנוע ושלט רחוק בצורות שונות, לפי המיקום שלהם והצורך.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל