וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ דירה בזול

שיפוץ דירה בזול הוא תהליך שבסופו של דבר עלול להסתיים ביוקר. לכך יכולים להיות גורמים שונים בין אם אתם מעוניינים בתיקונים קטנים בדירה או מייקאובר מלא לכל הבית. מצד שני שיפוצים לא צריכים לעלות לכם בסכום אסטרונומי ששישעבד אתכם להלוואה. לכן אנו מציעים חבילות שונות בהתאם לתקציב והצרכים שלם. להלן כמה חסרונות בהזמנת שיפוצניק זול.

חומרי גלם באיכות נמוכה

חלק מהמחיר אותו קבלן שיפוצים בתל אביב למשל מקבל מלקוחותיו אינו הולך ישירות לכיסו אל לצורך קניית חומרי גלם. ישנו טווח מחירים וניתן לקנות חומרים זולים כמו גם איכותיים. אין צורך להפריז בקניית חומרים יקרים מידי, אבל גם לא כדאי להתפשר על הזול ביותר. אנו יודעים כיצד לקנות חומרים איכותיים במחירים נוחים. למשל בסוף עונת השיפוצים או בחנויות שאינן דורשות מחירים מופקעים. חומר זול מאוד, בסופו של דבר לא יחזיק מעמד זמן רב. מה שצריך הוא חומר איכותי במחיר נוח.

שיפוץ דירה בזול לא יחזיק מעמד לאורך זמן

מלבד קניית חומרים טובים, קבלן שיפוצים אשר עובד בזול, סביר להניח שיעשה עבודה גרועה שלא תחזיר מעמד לאורך זמן או פשוט תראה לא טוב. צביעת קירות למשל צריכה להיעשות בהשקעה מרבית ובמינימום לכלוך. אחרת תצטרכו להוציא לא מעט כסף על הזמנת חברת ניקיון. מעבר לכך אפשר להבחין בעבודת צביעה רשלנית שבוצעה בזול ובזריזות כבר עם הכניסה לבית.

השקעה לצורח השבחה

בעלי בתים רבים עושים את טעות ולא משפצים דירה לפני מכירה או השכרה או פשוט מזמינים שיפוצניק זול. השקעה למעשה יכולה בסופו של דבר להניב רווח גדול. ניתן להשכיר את הדירה במחיר גבוהה יותר, כמו כך במידה והיא מיועדת למכירה, ניתן למכור אותה ברווח של עשרות אחוזים שמכסה את ההשקעה בשיפוץ. קשה מאוד למצוא שוכרים לדירה שלא נראית טוב.

השוואת מחירים

בעת תהליך חיפוש קבלן שיפוצים בתל אביב רצוי לבצע השוואת מחירים בין קבלנים או חברות שיפוץ שונות כדי לקבל תמונה מלאה על טווח מחירים המקובל בשוק. ישנם עבודות בסיסיות עליהן ניתן למצוא מחירונים באתרים שונים כמו עבודות כבס, ברזל וצביעה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל