וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ דירה בזול בחורף בלי להתפשר על איכות

שיפוצים הוא תחום שפורח בקיץ בזכות מזג האוויר  הנוח. לעומת זאת בחורף חברות השיפוץ מקבלות פחות פניות מכיוון שהשיפוץ בעונה זו הוא מורכב יותר כמו גם איטי יותר מאשר בקיץ. משום שחברות השיפוץ מקבלות פחות פניות, המחירים יורדים כך שאם למשל אתם מעוניינים לעשות מייקאובר לבית, תקבלו שיפוץ דירה במחיר זול יותר בעשרות אלפי שקלים.

שיפוץ דירה במקום קניית חדשה

זה ידוע שלא קל לקנות היום דירה בישראל ולכן זוגות רבים נאלצים לסבול את המצב בדירתם הנוכחית. במקרה כזה עדיף להשקיע בשיפוץ דירה בחורף בגלל המחירים הנוחים. כך תוכלו להרוויח מהדירה כשיגיע הזמן למכור אותה.

 

כדאי לדעת: אנו בחברת מייקאובר עובדים עם מעצב פנים שעוזר לנו להשיג את החומרים הטובים ביותר במחיר הנוח ביותר. לפעמים אותו החומר יכול להיות הרבה יותר יקר באחת מהחנויות.

קבלן שיפוצים מנוסה

העבודה בחורף יכולה להיות שונה בגלל תנאי מזג האוויר. למשל איטום ועבודות טיט הן עבודות שחייבות להיעשות כאשר אין גשם. לכן על הקבלן לדעת לתכנן את העבודה כך  ששלושה ימים רצופים יהיו ללא גשם  גם כדי לבצע אותה וגם בכדי לתת לחומר להתייבש כמו שצריך. במידה והוא לא עושה זאת, כל העבודה יכולה לרדת לטמיון ויהיה צורך להתחיל מחדש. לכן שיפוץ דירה במחיר זול בסופו של דבר יכול להיות יקר וארוך מהרגיל אם לא נותנים את העבודה למומחה.

מבצעים

 לא רק למטרת מייקאובר ניתן להשיג מבצעים טובים. גם לעבודות ממוקדות יותר כמו החלפת ריצוף, צביעות קירות או שיפוץ גינה ניתן להשיג מחירים טובים יותר בחורף. כמו כן, קחו בחשבון שאם אתם רוצים לשנות את עיצוב הבית, ניתן להשיג מחירים זולים יותר על מנורות למשל ורהיטים בזכות מבצעי סוף שנה או סוף עונה ברשתות השיווק השונות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל