וואטספ סטיקי
the blog

5 דברים שכדאי לדעת לפני שיפוץ מטבח

 

מתכננים שיפוץ מטבח? נמאס לכם מכל העיצובים הבנאליים שאתם רואים אצל אנשים אחרים? בשביל זה אנחנו כאן – חברת מייקאובר שמה לה למטרה לא רק לבצע פרויקט שיפוצים איכותי ומיוחד לכל אחד, אלא גם לתת שירות כולל ומקיף עם בעלי מקצוע איכותיים. זה כולל גם עיצוב פנים ועבודות עץ. אז רגע לפני שאתם משפצים את המטבח -  הינה כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

1. שיפוץ דירה בחורף הוא זול יותר -  אנשים לא אוהבים לשפץ בחורף בגלל מזג האוויר. אבל אם אתם קוראים שורות אלא בעונה הקרה, אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים. בעונה זו הקבלנים מורידים מחירים משום שפחות אנשים אוהבים לשפץ וגם משום שכאשר יורד גשם העבודה נמשכת זמן רב יותר. אז אם אתם מעוניינים לשפץ את הדירה או המטבח -  כדאי שתעשו זאת עכשיו.

2. שיפור האוורור -  אחד הדברים שזוכים לפחות חשיבות בזמן תכנון שיפוץ מטבח הוא האוורור. במידה ואתם מעוניינים לשבור את הקיר במטבח כדי שלא יהיה גבול עם הסלון -  חשוב להתקין קולט אדים מעל התנור כדי למנוע התפשטות אדים בכל הבית.

3. איתור קבלן שיפוצים בתל-אביב או הסביבה  -  לא כל שיפוצניק הוא גם מומחה בשיפוץ מטבח. לכן חשוב למצוא בעל מקצוע המנוסה בתחום, או קבלן שמגיע עם עובד מקצועי המתמחה בתחום זה. מטבח איכותי אמור להחזיק מעמד לפחות 15 שנה ולכן לא כדאי להתפשר במקרה זה על מנת לא לבזבז כסף על תיקונים בעתיד.

4. נוחות -  היופי הוא חשוב, אבל אם הוא בא על חשבון הנוחות -  אין לו שום יעילות. לכן יש להקפיד שיש לכם מרחב נוח במטבח. אי הוא הדבר הכי נוח לעבוד אתו. אבל במידה ושטח המטבח קטן, חשוב לתכנן שטח  מספיק גדול לעבודה.

5. דלת עמידה למים – דלת עץ פשוטה ורגילה עלולה להירקב משום שחדר האמבטיה והמטבח הם מקומות חשופים ללחות. לכן חשוב להתקין דלת המיועדת למקומות כאלה.

 

אז אם אתם חולמים על שיפוץ מטבח -  אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולבדוק את הגלריה שלנו באתר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל