וואטספ סטיקי
the blog

קבלן שיפוצים בהרצליה

עיצוב הבית נראה אפור? הצבע מהקירות מתקלף והמשקופים מתפרקים? אנו בחברת מייקאובר נשמח לשלוח אליכם קבלו שיפוצים בהרצליה לבדיקת הבית ומתן הצעות ופתרונות משתלמים לשיפוץ הדירה. לא משנה אם מדובר  בדירת חדר, יחידת דיור מרתפית או וילה -  לנו יש את כל הפתרונות היצירתיים.

עבודה על בעלי מקצוע איכותיים

לפעמים קבלנים מוזילים את עלות השיפוץ ע"י העסקת בעלי מקצוע שהם או חאפרים או לא ממש מקצועיים. אנחנו בודקים טוב כל בעל מקצוע לפני שאני מצרפים אותו לצוות שלנו. קבל שיפוצים בהרצליה הוא גם זה שאחרי לניהול כל בעלי המקצוע כדי למנוע מהלקוחות את כאב הראש המיותר הזה.

עיצוב ושדרוג

ניתן להזמין מאתנו את כל סוגי השיפוצים כולל עבודות גבס ועבודות ברזל. לנו יש את כל פתרונות השיפוץ האפשריים והיצירתיים ביותר. בנוסף ישנה אפשרות לעבודה עם מעצבת פנים שתעזור לכם לבחור עיצוב או לממש את הרעיות שחשבתם עליו מראש. צרו אתנו קשר. נשמח להגיע אליכם ולתכנן את הפרויקט.

מחירי שיפוץ דירה

הוזלת שיפוצים -  בחורף קל יותר להשיג מחיר יותר נוח אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים בהרצליה. מדוע? כי הביקוש נמוך יותר וגם זמן השיפוץ מתארך בגלל תנאי מזג האוויר. למשל אי אפשר להמשיך בשלב מסוים עד ששכבה מסוימת מתייבשת.

Makeover בפעם אחת -  אם תבחרו לעשות מייקאובר בפעם אחת, עלות השיפוץ תהיה פחות יקרה מאשר בשלבים. למשל בין היתר בזכות שינוע פסולת בניין. במקום לנייד כמה פעמים את המכולה, יד לנייד אותה פעם אחת.

פיזור התקציב בצורכה נכונה – כאשר אתם מזמינים קבלן שיפוצים בהרצליה, חשוב מאוד להתייעץ איתו ולפזר את התקציב בצורה נכונה בכל הבית. כך תמנעו ממצב שרוב התקציב הולך על שיפוץ מבטח או שיפוץ חדר אמבטיה ובשאר הבית נוצרים פשרות. לכן חשוב מראש להכין תקציב ולא לזרום אם מה שקורה על הדרך. תכנון נכון יכול לסייע לכם רבות בהגעה לתוצאה טובה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל