וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ מקלחת

חברת מייקאובר מבצעת מיזמי שיפוצים במרכז הארץ תוך כדי עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מחפשים מקצוענים בנושא שיפוץ מקלחת אשר מתמחים גם בעבודות אינסטלציה? הגעתם למקום הנכון. קבלן שיפוצים מבית מייקאובר עובד עם מיטב בעלי מקצוע מומחים בתחומם. השירות שלנו הוא כול פתרונות בכל סוגי השיפוץ.

שיפוץ ועיצוב

אנו מאמינים שעיצוב פנים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיפוץ ולכן אנו מספקים את האפשרות (במסגרת החבילות שלנו) לעבוד עם מעצבת פנים. אין זה משנה אם אתם רוצים לשפץ את כל הבית או רק את חדר האמבטיה, כדאי להשתמש בשירות זה על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

אמבטיה או מקלחון

בעת תהליך שיפוץ מקלחת ההתלבטות הגדולה ביותר שעומדת בפני כל בעל בית היא האם להחליף את האמבטיה במקלחון. ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחד. הסרת האמבטיה תשאיר לכם חלל גדול יותר בחדר והרגשה נוחה יותר. לעומת זאת אנשים שהתרגלו למלא מים ולהתפנק באמבטיה יתקשו להיפרד מההרגל. התייעצו אם בני משפחה כמו גם אתנו לגבי הפתרון הטוב ביותר לדירה שלכם.

שיפוץ מקלחת ודירה

במקרים רבים אנשים בוחרים לא רק לשפץ את חדר האמבטיה אלא גם את כל הדירה. זה יכול לחסוך עלויות, זמן ולוגיסטיקה. נשמח לשלוח אליכם נציג ללא כל התחייבות ועלות לבדיקת אפשרויות שיפוצים בדירה שלכם. צרו אתנו קשר לפרטים נוספים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל