וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ חדר אמבטיה

חברת מייקאובר מתמחה בכל נושאי שיפוץ דירה בתל אביב, המרכז והשרון כולל שיפוץ חדר אמבטיה. במידה ואין לכם רעיון לעיצוב או שאתם זקוקים לעזרה, אנו נשמח להעמיד לרשותכם מעצבת פנים. ניתן לבחור בעזרתה עיצוב מתוך קטלוג או לבקש ממנה לתכנן שיפוץ מקלחת בכל סגנון אפשרי.

שיפוץ מקלחת

כל אחד מתלבט האם להשאיר את האמבטיה כפי שהיא או להחליף אותה במקלחון. כדי להגיע לפתרון המתאים ביותר יש לבחון כמה גורמים.

  • גיל בני המשפחה – במידה ויש לכם ילדים קטנים, רצוי להשאיר את האמבטיה כי כך הרבה יותר נוח לרחוץ אותם. במידה וכבר אין ילדים, עדיף להתקין מקלחון.
  • שימוש -  לא מעט אנשים משתמשים באמבטיה בדיוק כמו במקלחון. אחת לכמה חודשים הם ממלאים אותה. במקרה כזה אין כל תועלת בהשארת האמבטיה.
  • מקום -  במידה וחדר הרחצה שלכם קטן, על מנת לפנות מקום רצוי להתקין מקלחון.

יתרונות המקלחון על פני אמבטיה

במקרים רבים של שיפוץ חדר אמבטיה, אנו מתקינים מקלחון במקום האמבטיה. לקוחות מעדיפים אותו מכיוון שהוא חוסך את הצורך בלגרוף מים אחרי מקלחת. ישנם עיצובים שונים למקלחונים כך שהם יכולים להיות לא פחות יפים מאשר אמבטיות. בעזרתם ניתן לבנות אפילו ספא קטן בבית.

שיפוצים ואינסטלציה

חדר האמבטיה קשור באופן ישיר עם עבודות אינסטלציה. כאשר אתם מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב, רצוי לוודא שהו מגיע עם בעלי מקצוע מומחים בתחומם ולא חאפרים שעל הדרך מבינים גם בשרברבות. אנו עובדים אם מיטב בעלי המקצוע בכל תחום ומקפידים לשמור על רמה גבוה בכל פרט קטן בין אם אנו עובדים על פרויקט ממוקד כמו שיפוץ חדר אמבטיה, או מייקאובר לבניין.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל