וואטספ סטיקי
the blog

איך לבחור שיפוצניק

קניתם דירה מקבלן וביקשתם ממנו לבצע שינויים? הצעת המחיר שתקבלו יכולה להיות מופרזת ולא הגיונית. לכן כדאי לבחור שיפוצניק לביצוע התיקונים. המחיר במקרה זה יהיה נוח יותר בעיקר בחורף שהיא תקופה פחות פופולארית לשיפוץ. אז איך בוחרים קבלן שיפוצים במרכז? הינה כמה טיפים.

  • לבדוק כמה שיותר אפשרויות -  הזמנת מומחה שיפוצים לא מנוסה עלולה לעלות לכם ביוקר. תמיד כדאי לבדוק כמה שיותר קבלני שיפוצים לפני הגעה להחלטה סופית. דרך טובה לעשות זאת  היא בדיקת גלריות שיפוצים באתרים. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא ע"י ביקור בית בפרויקטים קודמים.

 

  •  מומחיות רב תחומית -  שיפוצניק יכול להיות מומחה בתחום אחד, כמו למשל שיפוץ מקלחת, אבל לא תמיד הוא מבין באינסטלציה, חשמל ועבודות גבס. כאשר אתם מעוניינים לבצע פרויקט מייקאובר לבית, מוטב למצוא קבלן שהינו מומחה בכל התחומים.

 

 

  • מחירים – היזהרו מאנשים שגוזרים קופונים על לקוח. למשל, יש כאלה שמכפילים את מחיר חומרי הגלם כדי להרוויח מכל דבר קטן. בדקו את מחירי חומרי הגלם לפני שאתם פונים לקבלן כדי שלא יעבדו עליכם.

 

  • המלצות  -  חשוב מאוד לבדוק המלצות באתר ואפילו ליצור קשר עם לקוחות קודמים. העסקת שיפוצניק עם המלצות תיתן לכם בטחון ושקט נפשי.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל