וואטספ סטיקי
the blog

איך לבחור ארון הזזה

ארון הזזה נחשב לסוג ארון פופולרי במיוחד ואין בכך פלא, הוא נוח לשימוש, הוא יפה והוא משתלב בצורה הרמונית בחללים השונים. 
כחלק מכך, חנויות הרהיטים מציעות מגוון רחב של סוגי ארונות הזזה אשר נבדלים אלו מאלו בפרמטרים שונים ובין היתר - חומרי הגלם מהם הם עשויים, גדלים, עיצובים והחברות אשר עומדות מאחורי אותם הארונות. 
כך יוצא, שכל מי שתר אחר ארון הזזה צריך תחילה להבין את הקריטריונים החשובים עבורו וינחו אותו בבחירת ארון ההזזה אשר יענה על צרכיו בצורה הטובה ביותר. יש להתחשב בכך גם בעת תהליך שיפוץ דירה.

למה משמש הארון?
ארון הזזה יכול לשמש למגוון רחב של מטרות ובהתאם לכך הוא יכול להיות ממוקם במגוון חללים וחדרים בבית. 
בשלב הראשון, יש צורך להבין למה הארון מיועד - באיזה חדר אתם מעוניינים להציב אותו, מה אתם מתכוונים לשים בו. גם פרמטרים כמו גודל הארון ואופן החלוקה שלו יכולים לסייע לכם לראות בעיני רוחכם את אותו ארון הזזה אידיאלי.

חומר הגלם המועדף


ארון הזזה יכול להיות עשוי מחומרים שונים ובין היתר - מעץ, מפורמייקה, מפורניר, מאלומיניום ומשילוב של חומרים שונים דוגמת עץ וזכוכית ועוד..  
בכדי לבצע את הבחירה הנכונה של ארון הזזה, כדאי להכיר את כל חומרי הגלם השונים, את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ובהתאם לכך להבין מהו חומר הגלם המועדף עליכם בתחום. 

הכול סובב סביב התקציב
טווח המחירים של ארונות הזזה הינו גבוה במיוחד ומושפע ממגוון רחב של פרמטרים – חומר הגלם, גודל הארון, העיצוב, החברה המייצרת וכן הלאה. בטרם תכנון התקציב, כדאי להתעדכן במידע רלוונטי ולהבין מהו טווח המחירים של סוג הארון אחריו אתם תרים ובהתאם לכך להבין כמה כסף אתם מוכנים להוציא עבור מטרה זו. 

פרמטרים נוספים המשפיעים על הבחירה
כמובן, שבכדי לבחור ארון הזזה אידיאלי, כדאי גם לוודא שהארון ישתלב בצורה הרמונית ויפה עם עיצוב החדר או החלל אליו אתם מייעדים אותו – כדאי לשים דגש על צבע הדלתות ועל העיצוב הכללי של הארון. פרמטרים נוספים שכדאי לקחת בחשבון יהיו נפח הארון והתאמתו לתכולה שאתם מתכננים לשים בתוכו.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל