וואטספ סטיקי
the blog

איך להיזהר משיפוצניקים גרועים

בעלי בתים רבים נתקלו בקבלני שיפוצים לא אמינים. במהלך השיפוץ התעוררה מחלוקת על המחיר. מכיוון ששני הצדדים  לא הצליחו להגיע להסכמה, העבודה הופסקה והבית נשאר במצב רע ועם קירות הרוסים. מחפשים שיפוצניק? התעקשו לדעת את המחיר מראש על כל עבודה ושלמו לאחר הביצוע. שיפוצים, מחירון וחוזה כתוב הם דברים חשובים שאסור להתפשר עליהם.

 קירות הרוסים ועבודה כפולה

ב"תכנית חיסכון"  בערוץ 2, הציגו את סיפורו של בעל דירה שלא הסכים לשלם תוספות על השיפוץ. השיפוצניק השאיר את הדירה עם קירות שבורים. נזק נגמר גם למכשירי החשמל שהתמלאו באבק. לאחר ששילם עשרות אלפי שקלים, הוא נאלץ להזמין שיפוץ נוסף כדי לתקן את הנזקים. אלעד כהן, מנכ"ל מייקאובר, קיבל עליו את המשימה לשפץ את הדירה: "מי שהתעסק פה אם האינסטלציה -  אין לו טיפה ניסיון בתחום", הוא טען כאשר ראה את מצב אחד הקירות. השיפוצניק שברח השאיר עבודה כפולה. העבודה הייתה צריכה לעלות ללקוח בסביבות ה 2000 ₪ וכעת, על מנת לתקן את הנזק, היא תעלה מעל 3000.

 

 

 

שיפוץ שכמעט הסתיים בהתמוטטות הגג

במקרה אחר, המקדמה שולמה, הקירות כבר נשברו ואז הקבלן החליט לעלות את המחיר. הלקוחה שלמה 40 אלף ₪ ונשארה עם בית הרוס. אלעד הבחין בכך שהשיפוצניק כמעט וגרם לאסון מכיוון שהוא החל להרוס קיר תמך שהיה עלול למותת את הגג.

חשוב לדעת!

קבלן שיפוצים הוא אינו זה שמחליט איזה קיר לפרק -  לשם כך צריך לקבל אישור מקונסטרוקטור

איך להימנע מרמאים?

  • התעקשו על חוזה מסודר ומפורט.
  • אל תשלמו מראש על כל עבודת השיפוץ.
  • בקשו הצעת מחיר שכוללת את המע"מ.
  • בדקו המלצות על קבלן השיפוצים.
  • בקרו בפרויקטים קודמים שלו.
  • הקבלן מתעקש לקבל תשלום בשלבים? שלמו רק אחרי שהעבודה הסתיימה ובמידה ואתם מרוצים.
  • בדקו מחירונים בכמה שיותר מקומות כדי לדעת את טווח המחירים המקובל לכל עבודה.

 

להזמנת פרויקט שיפוץ כללי (מייקאובר לדירה) צרו אתנו קשר ונגיע אליכם לפגישה ללא כל עלות והתחייבות. אנו מבצעים גם עבודות גבס וברזל.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל