וואטספ סטיקי
the blog

הזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב

מתכננים שיפוץ דירה בקרוב? מעוניינים לבצע עבודות גבס? רגע לפני שאתם מזמינים קבלן שיפוצים בתל אביב, רצוי שתדעו את הדברים הבאים. מי שרואה את תכנית הטלוויזיה יצאת צדיק באופן קבוע, יודע שאין תחום ללא בעלי מקצוע חאפרים. כאשר אנו מבצעים שיפוץ דירה, אנו דואגים ללקוחות שלנו בכל תחום על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר טלפוני לקביעת פגישה ללא התחייבות או עלות

דברים שכדאי לדעת לקראת הזמנת קבלן שיפוצים בתל-אביב והסביבה

פירוק קירות -  שיפוצניק לא מחליט איזה קיר מותר או אסור לפרק. יש לקבל מכן אישור מקונסטרוקטור. הריסת קיר תמך עלולה למותת את גג הבית ולכן מקצוען חייב לבדוק את הדירה ולהחליט באיזה קירות אסור לגעת.

קבלן שיפוצים רשום -  לעבודות מעל 30 אלף ₪ חשוב לדאוג שמדובר בקבלן רשום.

שיפוצניק -  בדרך כלל מדובר בבעלי מקצוע המבינים בנושאי שיפוצים ותיקונים קלים. יש לבדוק את המקצועיות שלהם בפרויקטים גדולים.

עבודות ברזל -  הקמת גלריות ברזל לניצול יעיל של חללים עם תקרות גבוהות.

עבודות גבס -  תחימת שטחים או פיצול חדרים גדולים ל 2.

קבלן שיפוצים בתל אביב עם אחריות  -  התעקשו על קבלת כתב אחריות + קבלה. אחרת לא תהיה לכם דרך להוכיח שהוא אכן היה אצלכם למקרה שהעבודה שלו לא בוצעה כהלכה ויש צורך לחזור לתיקונים.

אנו דואגים לתת את כל המאמצים לכל אחד מהפרויקטים שלנו:

 

 

 

  • מציאת דרכים להוזיל את השיפוץ -  אנו יכולים למצוא דרכים חלופיות להשגת תוצאות מעולות בתקציב מוגבל.
  • התאמה לצרכיי הלקוח -  אנו יודעים לתת את העצות וההכוונה בהתאם לכל לקוח ובין היתר להחליט איפה כדאי לשפץ ואיפה כדאי להשאיר את המצב כפי שהוא. אנו עובדים עם מומחים בכל תחום כולל עיצוב פנים.
  • שקיפות מלאה -  אנו מודעים לכך שהלקוחות מרגישים טוב יותר כאשר עובדים מולם בשקיפות ומסבירים את כל שלבי התהליך. לכן לאחר הזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב מבית Makeover אתם יכולים להיות רגועים.

 

אתם מוזמנים להציץ בגלריית העבודות שלנו כמו גם בהמלצות שאנחנו מקבלים מלקוחות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל