וואטספ סטיקי
the blog

בית חכם

סיימתם עוד יום עבודה ארוך ומפרך במשרד, בדרך הביתה אתם נזכרים ששכחתם לכוון את הדוד ואין אף אחד בבית שיסייע לכם וילחץ על הכפתור שיגשים לכם את חלום המקלחת החמה שכל כך ציפיתם לה.

אתם מגיעים הביתה מכניסים את המפתח לחור המנעול, פותחים את הדלת מגששים באפלה אחר מתג התאורה החמקמק ובינתיים הספקתם לפגוע בשולחן שמוצב בכניסה לבית. המקלחת נדחתה בשעה לפחות (עד שהדוד החשמלי יבצע את עבודתו) ובינתיים אתם מגלים שהתריסים בסלון נשארו פתוחים כל היום והבית התכסה שכבת אבק מפוארת והטלוויזיה בסלון נותרה פועלת כל היום ביחד עם המזגן.

אז מה זה בעצם בית חכם?


תרבות הפנאי התפתחה רבות בשנים האחרונות כאשר נושא הבית החכם הוביל את התחום וכל זאת על מנת לשפר את איכות חיינו וכמובן לסייע בחסכון צריכת החשמל.
הפיכת הבית לבית חכם מאפשרת "ללמד" את הבית לפעול ולהגיב לפי דפוסי התנהגות מוגדרים ומותאמים לאורך חייכם האישי.
בית חכם ילמד להדליק את התאורה בבית לפי מיקומכם בבית, לסגור את התריסים עם עזיבתכם ואפילו להדליק את הטלוויזיה בערוצים האהובים עליכם והכול בעזרת מערכת דיגיטאלית חכמה המוטמעת בבית.

מיהו קהל היעד?
בית חכם הינו פתרון מתאים לא רק לאנשים המתעניינים בעולם הדיגיטל ומעוניינים לשפר את איכות חייהם, בית חכם מאפשר ניהול אורך חיים קל לאוכלוסיית הנכים בארץ ובעולם.
אנשים החיים בכיסאות גלגלים או כאלה שסובלים ממגבלות פיזיות כאלו ואחרות יכולים לחיות את חייהם באופן הרבה יותר פשוט מבלי להזדקק לסיוע סיעודי בניהול שגרת חיים יומיומית.   

פונקציונאליות הבית מציעה מגוון רחב של אפשרויות המשתנות על פי הטכנולוגיה המוגדרת בו. תכנות הבית החכם ברמה הבסיסית ביותר תאפשר שליטה על תאורת הבית, שליטה על הטלוויזיות והמחשבים בבית.
תכנות מערכות הבית ברמה רחבה יותר תאפשר לכם לשלוט בהתנהגות הבית ותאפשר לכם להדליק ולכבות מוצרי חשמל דרך הסמארטפון האישי שלכם, כיוון תאורת הבית לפי סצנות מוגדרות מראש, פתיחה וסגירת תריסים ועוד.

במשך שנים רבות בניית בית חכם נחשב כסמל יוקרה, במקביל לפרודוקטיביות וחיסכון, אך לפי מחקרים שנעשו מרבית מספר המתעניינים שהחליטו לשפר את איכות חייהם עולה בעשרות אחוזים מדי שנה ובכך הופך הבית החכם נגיש לכלל האוכלוסייה וזמין לכל כיס.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל