וואטספ סטיקי
the blog

הטראנד החם: ספה פינתית

הספה היא הריהוט החשוב ובעל הנוכחית הגדולה ביותר בסלון הבית. ישנו מגוון רחב של ספות: ספה דו-מושבית, תלת-מושבית, כורסת יחיד, כורסת טלוויזיה, ספה נפתחת ועוד ועוד. כל זאת יש לקחת בחשבון בתהליך עיצוב פנים. אם כן, מדוע הספה הפינתית או השזלונג דווקא, הפכו לטרנד החם במערכות הישיבה?

יתרונות הסלון הפינתי

ניצול המרחב

שלא כמו ספה תלת מושבית ולצידה ספה נוספת דו מושבית, הספות הפינתיות למיניהן מנצלות גם את פינת החדר, זו שבדרך כלל מתבזבזת ואנו לא מוצאים לה שימוש. הפסה הפינתית לא סתם "מנצלת" את החלל, אלא מביאה אותו לכדי מיצוי מקסימאלי של מרחב הישיבה שלנו. בפינת הספה נוכל להתרחב לנו בנחת או לאפשר ישיבה של עוד אדם לפחות. מה גם שצורת הפינה נונת לנו תירוץ נפלא לשבת בצורה הכי חופשית שלנו.

מודולריות

רוב הספות הפינתיות מורכבות מספת שזלונג, אליה מתחברת עוד ספה לצידה, וכך השתיים, עם חריץ קטן ביניהן, מרכיבות יחד את מערכת הישיבה הפינתית. הודות לכך, הספה קלה להזזה וזה מאפרת מודולריות בחלל החדר. זה מאפשר גם לנקות ביתר קלות את החדר – פשוט מזיזים את חלקיה על מנת לנקות תחתיה, ומחזירים למקום כאשר מסיימים.

המודולריות טובה גם לצורת שינויים והזזות לצורך אירוע או אירוח בו מספר גדול של יושבים, כך נוכל להתאים את הספה לצרכינו ולהזיזה לטובת הוספת כסאות או מקומות ישיבה נוספים.

מגוון עיצובים

ספות פינתיות מעוצבות מגיעות מגוון דגמים וצורות. כריות הספה נשלפות אף הן, וכך יצרנים רבים מאפשרים לנו בחירה ומשחק של גוונים וצבעים ולא רק צבע אחיד של כל הספה. כך יש לנו חופש עיצובי בעיצוב הספה הפינתית בפרט ועיצוב החלל בכלל. נוכל למשל לבחור איזו כורסא נאה, בצע או טקטורה מסוימת, למשל פרחוני, כשספה הפינתית נבחר שרק זוג כריות יהיו פרחוניות, בעוד השאר בגוון אחיד נייטרלי.

הכי טוב יחד!

הספה הפינתית מאפשרת לנו מפגש אינטימי ו"היזרקות" עליה – נוכל לשבת בנינוחות בפינה, אם אנו לבד, או לשבת בצורה חמימה ולהתגבש כמשפחה, על ספה אחת גדולה יחדיו, שלא כמו בספות נפרדות, בהן יש מידת ריחק – כשחלק מן היושבים יושבים בספה אחת והשאר בשניה.

הספות הפינתיות אם כן מהוות פתרון עיצובי ופונקציונלי טוב, ליחיד, זוג או משפחה – ויוצרת אווירה חמימה ונעימה, כמו גם ניצול מירבי של חלל הישיבה שלנו. לא בכדי, הפכה הספה הפינתית ללהיט החדש בתחום מערכות הישיבה, ומספקת מענה עבור בתים רבים בארץ ובעולם – הן קטנים והן גדולים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל