וואטספ סטיקי
the blog

עיצוב פנים לדירות יוקרה

 

מהו עיצוב דירות יוקרה וכיצד הוא שונה מעיצוב דירות סטנדרטיות? עיצוב דירות יוקרה היא שם נרדף להקפדה על הפרטים הקטנים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. בעיצוב יוקרתי כל עיצוב הוא יחודי ואין דירה דומה לאחרת. עיצוב דירות יוקרה דורש מיומנות ומומחיות עיצוב פנים לנכסים יוקרתיים. מגורים יוקרתיים יכולים להיות בבניין יוקרתי, דירת גג מפוארת ומהודרת או בית פרטי עם גינה מרשימה.

 

 

 

הגדרת הרצונות והצרכים

 

השלב הראשון בתהליך זהה לתהליך עיצוב דירות סטנדרטיות והוא שלב הגדרת הצרכים, הרצונות, השאיפות והחלומות של בני הבית. בשלב זה עומד בפני בעל המקצוע, מעצב פנים או אדריכל, אתגר של ממש והוא לתכנן את החלל באופן שיהפוך לבית מגורים נוח ופונקציונאלי לדיירי הבית, לצד היותו חלל מפואר, עשיר, מרשים ומלא הדר. אתגר נוסף העומד בפני מעצב הפנים הוא יצירת איזון בין הפנים לחוץ הבית.

 

 

 

בדירות יוקרה ניתן מענה עיצובי לסוגיות פונקציונאליות. לכל פרט בבית יש מקום מוסדר. חלוקת החלל באמצעות עבדות  גבס (נישות) יצירת חללי אחסון נסתרים וחבויים, שימוש במערכות חכמות לשליטה מרכזית, והכל במטרה לספק נוחות מקסימאלית ע"י עיצוב פנים מפואר ומהודר.

 

 

 

מאפיין בולט בתחום עיצוב דירות יוקרה הוא השימוש המוקפד בחומרי גלם איכותיים. מעצבי פנים רבים נוסעים ברחבי העולם במטרה לאתר חומרי גלם איכותיים בעלי תהליכי יצור חדשניים אותם יוכלו לשלב בעיצוביהם.

 

 

 

רמת גימור גבוהה

 

הקפדה על רמת גימור מושלמת היא מאפיין נוסף בתחום עיצוב דירות יוקרה. בדירות מסוג זה ניתן לראות שעין המעצב לא פסחה על אף פרט אביזרי פירזול העשויים ממתכות יוקרתיות, ברזים מפוארים, ריצוף איכותי - כל פרט בדירות יוקרה עשוי בגימור מושלם.

 

 

 

בחירת הריהוט והאביזרים המשלימים נעשית גם היא במטרה לשרת את הקונספט העיצובי. כל פריט ריהוט נבחר בקפידה, תוך התאמתו לפרטים הנמצאים מסביבו. ריהוט יוקרתי ומרשים מדגיש את העיצוב היוקרתי של החלל.

 

 

 

כאמור, עיצוב דירות יוקרה הוא שם נרדף לנוחות. מעצב פנים המתמחה בעיצוב דירות יוקרה ילווה אותך בתהליך ויגשים עבורך את החלום.

 

 

 

 

 

 

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל