וואטספ סטיקי
the blog

שיפוצים וחידוש הבית

מהרגע שאתם מבינים כי הגיעה השעה והעת לשפץ ולשדרג את הבית ועד המעשה עצמו יעברו הרבה מים בנהר, תחסכו שקל לשקל ותפנטזו על הרגע בו שיפוצים וחידוש בית יהפך ממחשבה וחלום למציאות אמיתית. ברגע שהתחלתם את תהליך השיפוץ תגלו שתמיד יש חריגות מהתקציב שתכננתם מראש ולכן כדאי ומומלץ בחום לחסוך מעט יותר מהסכום המקורי אותו תכננתם.

 

שיפוצים וחידוש הבית זהים בכל מקום ברחבי הארץ עם הבדל קטן וחשוב אחד – המקצועיות והמחיר. אל תוותרו על סקר שוק מקיף לגבי קבלן השיפוצים שלבסוף תשכרו את שירותיו, לרוב הזול בסופו של יום עולה לכם יקר!

 

עצות שימושיות לחיסכון בשיפוץ:

מחירם של שיפוצים וחידוש הבית עשוי להשתנות בהתאם לאזור הגיגוארפי בו הוא מתקיים, למשל, שיפוץ במרכז יעלה הרבה יותר מאשר שיפוץ בפריפריה, אך ישנם מספר עצות שימושיות העשויות להוזיל את העלויות בכל מקום בארץ:

 

  1. השוואת מחירים – אל תתעצלו, בידקו בין מספר קבלנים ובקשו הצעות מחיר מפורטות הכוללות את זמן תחילת העבודה וסיומה, האם המחיר כולל עבודה וחומרים וכדומה.
  2. עבודה עצמית -  אם אתם מסוגלים לבצע חלק מהעבודה באופן עצמאי, כך עדיף. לדוגמא צביעת הבית לבד תחסוך לכם אלפי שקלים.
  3. עבודות גבס – כיום ניתן לבצע עבודות גבס מרהיבות המעניקות לבית מראה חדש ויוקרתי במחירים זולים ועמידים לאורך זמן, מזנונים, מדפים, הרחבת קירות ועוד.

 

איך מוצאים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?

קבלן שיפוצים וחידוש בית מוצאים בדפי זהב, בפליירים וברשת האינטרנט. קבלן שיפוצים איכותי ומקצועי אשר מכבד את עצמו יפרסם את "מרכולתו" באמצעות אתר אינטרנט בו יפרסם את עבודותיו, המלצות לקוחות מרוצים ודף מחירון מסודר לכל סוגי העבודות שלו. באתר יעניק ממיטב העצות והטיפים האפשריים לשיפוץ קל בשיטת עשה זאת בעצמך.

 

בסופו של דבר תמיד תוכלו לשאול את המכרים ובני המשפחה שלכם על קבלן שיפוצים זה או אחר ולקבל את חוות דעתם על פי ניסיונם.

 

ועכשיו לתכ'לס - שיפוץ הסלון והמטבח:

אם החלטתם על שיפוץ וחידוש מראה הבית, כדאי לכם להתחיל מחידוש שני החדרים המרכזיים בבית: חדר האורחים – הסלון והמטבח כמובן. אלו הם החדרים שלהם התפקיד המרכזי בבית באירוח ובכינוס משפחתי בשעות הפנאי והחגים. מיקום של מערכות ישיבה מעוצבות בסלון תשנה ותשדרג את מראה הסלון בבית ותיצור אווירה חמימה ומשפחתית. אין כמו סלון מפנק ומעוצב להזמנה ואירוח מדהימים.

 

עבודות גבס:

כיום ניתן להשתמש בגבס, חומר חזק, עמיד לאורך זמן וזול על מנת לשפץ ולחדש את כל חלל הבית. בניית קירות ומחיצות מגבס, יתרונם של קירות מגבס הוא החיווט הפנימי, קרי, העברת צינורות וחוטים בקיר בצורה שאינה נראית לעין.

 

עבודות גבס היא אומנות וכוללת בתוכה עיצוב מזנוני גבס, מדפים מגבס, ארונות קיר מגבס, נישות מגבס, תקרה צפה, ספריות מגבס, מזנונים לפלזמה, קירות צפים משולבים בתאורה ומזנוני TV         שישתלבו נהדר עם מערכות ישיבה מודרניות ומעוצבות.

 

שיפוצים וחידוש בית באמצעות עבודות גבס הן פתרון מדהים לעיצוב הבית ושידרוגו, תוך חיסכון עצום בכסף ואפשר יהיה לשנות בעתיד ביתר קלות את עיצוב הבית במידה ומשהו לא ימצא חן בעיניכם בעתיד!

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל