וואטספ סטיקי
the blog

עוד כמה טיפים לפני בחירת קבלן שיפוצים לביצוע Makeover

 

אחד הגורמים המובילים לעיקוב בביצוע פרויקט Makeover הוא תהליך בחירת הקבלן. אנשים מתלבטים האם ללכת על שיפוצניק פשוט או קבלן שיפוצים מנוסה שיכול להציע את כל הפתרונות במקום אחד. התקציב הוא גורם מכריע, אבל לפעמים בחירה בזול הופכת בסופו של דבר ליקר כך שצריך לבצע שיפוץ דירה מחדש. כבר הצגנו כמה טיפים לבחירת קבלני שיפוצים -  להלן עוד כמה חיוניים.

פירוט עלות לגבי כל סעיף

כאמור, לתקציב יש חלק חשוב בבחירה, אבל במקרים רבים מתבצעת חריגה כך שבסופו של דבר אנשים מגלים שהתקציב שהם הוציאו על שיפוצניק לא מנוסה לא היה נמוך בהרבה מקבלן מומחה. פירוט מקדים לביצוע כל עבודה כולל תתי סעיפים הכוללים חומרי גלם למשל, ימנע מחאפרים לעבוד אתכם ויעזור לכם להבין את גודל ההוצאה.

קבלן שיפוצים ואדריכל

בדקו את הקשר שבין האדריכל שלכם ולבין קבלן השיפוצים. לפעמים המחירים מכפילים את עצמם בעקבות אינטרסים הדדים בין שניהם. בדקו שחאפרים לא גוזרים עליכם קופון. לכן, כל-כך חשוב לקבל אחריות בכתבה ומחירון מפורט לעבודות.

הצעות מוזלות.

כמעט בכל נושא אפשר למצוא איך להוזיל את עלות השיפוץ. קבעו תקציב מראש ומצאו את הקבלן שייתן לכם את ההצעה הטובה ביותר. לפעמים אותה העבודה תעלה פי 2 אצל קבלני שיפוצים שונים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל