וואטספ סטיקי
the blog

עבודות גבס לבית אלגנטי

לא כל שיפוץ בבית צריך לכלול שבירת קירות, בלוקים והוצאה כספית של עשרות אלפי שקלים, ישנם לא מעט שדרוגים אפשריים לבית שניתן לעשות באמצעות עבודות גבס, בין אם אתם עושים זאת בעצמכם או פונים לבעל מקצוע בתחום.

אז למה השיפוץ בגבס נפוץ היום?

  1. מהירות ההקמה- הקמת קיר גבס לחציית חדר למשל לוקחת פחות מיום עבודה ולמעשה כבר באותו היום תוכלו להכנס לחדר החדש.
  2. עלות- חומר הגלם זול במיוחד ויחד עם היתרון שהזכרנו לעיל יהיה שווה לכם חסכון רב בעלות השיפוץ הסופית
  3. חוזק ונוחות העבודה – נוחות העבודה בגבס ידועה ולכן קל לעצב אתו בחללים קטנים וגם להשתמש בו להנמכות תקרה, נישות או לקירות מעוגלים. לרוב הגבס נחשב חומר חלש יחסית אולם כיום ניתן בהחלט לתלות עליו מדפים עד משקל 25 קילוגרם.
  4. התחרטתם? לא נורא, נפרק- יתרונות העלות הנמוכה יכולה לבוא לידי ביטוי גם שנים לאחר מכן: חילקתם חדר גדול במיוחד לשני חדרי שינה לילדים ואלו כבר הקימו משפחה יצאו מהבית? אולי הגיע הזמן לפרק את מחיצת הגבס ולעשות חדר משחקים גדול ורחב במיוחד לנכדים. גם הפירוק, כמו ההקמה, זריז, קל ופשוט.

 

מה בכל זאת החיסרון בגבס? כאמור הגבס לא חזק במיוחד וגם לא המבודד המוצלח מכולם מבחינת קול ואף טמפרטורה. בכל זאת מדובר בחומר חזק פחות מקיר בלוקים. בנוסף הוא רגיש יחסית לרטיבות ולא מומלץ להשתמש בו בחדר האמבטיה.

חומר גלם פשוט, שימושים מורכבים

כיוון שמדובר בחומר שקל מאוד לעבוד אתו, ניתן להשתמש בו לצרכים שונים ומגוונים.

חלוקה חדשה לחללים בבית – במקום חדר שינה גדול שאינו מנוצל במלואו, אפשר להשתמש במחיצת גבס על מנת להקים חדר עבודה קטן, כדי שהאור הבוקע ממסך המחשב לא יפריע למי שישן מעברה השני. שמירה על שלום בית בין ילדים החולקים חדר משותף, תהפוך לפשוטה יותר על ידי הקמת קיר נמוך, שיחצה את החלל המשותף וייתן לכל אח מהילדים תחושה של פרטיות וקניין.

מי צריך ארונות? – מציאת מדפים לספרים, מזווה או ארון בגדים המתאימים לשפה העיצובית של הבית, היא משימה לא פשוטה ולעיתים קרובות יקרה. נישות גבס המשתלבות באופן מושלם עם הקירוי הקיים (או החדש) תמיד ייראו מצוין ומגוון אפשרויות העיצוב מוגבל רק על ידי היצירתיות שלכם.

תאורת ספוטים במוקד – כמעט כל בית חדש שמגיע מקבלן מתהדר בתקרה מונמכת עם תאורת ספוטים, אבל גם אצל מי שלא מותקנת תאורה שכזו כיום, מדובר בשדרוג קל ולא יקר, שיוסיף לבית נופך יוקרתי ואור נעים. השימוש בגבס לצורך הסתרת גופי התאורה אינו מוגבל רק לתקרות מונמכות והוא יכול לשמש גם בתור מעטפת חיצונית אלגנטית לגוף תאורה פשוט וזול.

יציקות גבס ופיסול – כחומר גלם, ניתן לנצל את הגבס לצרכים אומנותיים גרידא כגון תבליטים, פסלים וחפצי נוי מכל סוג וסגנון.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל