וואטספ סטיקי
the blog

תאורה למטבח

מתכננים שיפוץ מטבח במהלך תהליך Makeover לדירה? אם כך רצוי להשקיע גם בתהליך בחירת תאורה למטבח. גוון האור יכול להיות ההבדל בין מקום שנוח לבשל בו ולבין מקום שלא ממש אידאלי לשהות לצדו ולכן יש לייחס חשיבות לא רק לעיצוב גוף התאורה אלא גם ליעילות שלו. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור תאורה.

ספוטים

נברשות ומנורות גדולות כמובן שאינן נחשבות לאידאליות במבטח. ספוטים לעומת זאת מתאימים מאוד. כדאי להתקין אותם לא רק במרכז המטבח אלא גם במקומות כמו מעל לתנור או האי (במקרה ויש לכם אי במבטח). רצוי לדאוג שהבסיס עליו הם מותקנים יהיה דקורטיבי ומתאים לעיצוב הכללי של המטבח.

פלורסנט

תמיד כדאי להעדיף נורות פלורסנט. אור לבן יוצר סביבה נעימה ובהירה יותר לעבודה מאשר מנורות רגילות. נורות הפלורסנט הינן יותר חסכוניות בחשמל. במידה ורכשתם מטבחים מודרניים כדאי לדאוג לנורות פלוריסנט כי שילוב תאורה היוצר אור רגיל במטבח מתאימה יותר למטבחים קלאסיים.

איך כדאי לבחור תאורה

קפיצה בין חנות לחנות יכולה להיות מעייפת אבל זאת עדיין הדרך היעילה ביותר לבחור גופי תאורה. במידה ואין לכם את הזמן אנו ממליצים לבחור באחת הדרכים הבאות:

  • קטלוגים ודפי מוצרים ברשת – אצל כל חברה רצינית המשווקת גופי תאורה ניתן למצוא קטלוג להורדה באתר, או דפי מוצרים מפורטים וכך ניתן לקנות את המוצרים אונליין.
  • מעצבת פנים -  בקשו ממעצבת הפנים שתבחר לכם את גוף התאורה המתאים ביותר לאחר התייעצות אתכם. חלק מהאנשים נותנים למעצבת רשימת דרישות ספציפית, אחרים  מבקשים ממנה לבחור בעצמה.

 

קניה נבונה של גופי תאורה

טווח מחירי גופי התאורה הוא רחב מאוד. חלק מהאנשים מסתפקים בגוף תאורה למטבח בכמה מאות שקלים בעוד שאחרים משקיעים אלפי שקלים. בצעו השוואת מחירים של הדגם שאתם מחפשים בין כמה חנויות כי עלולים להיות פערים בין רשתות. כמו כן לפעמים כדאי לחכות למבצע גם אם זה אומר לקנות את גוף התאורה כמה שבועות אחרי שהמטבח שופץ.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל