וואטספ סטיקי
the blog

ארונות פורמייקה למטבח

המטבח הוא אחד מן המוקדים החשובים ביותר בכל בית. מדובר במקום שבו אנחנו מבלים חלק ניכר מזמננו ובו אנו מכינים אוכל לעצמנו ולבני משפחתנו, תוך כדי שאנחנו מפטפטים, מקשיבים למוזיקה או מחליפים רעיונות קולינריים. אם אתם נמצאים בתהליך עיצוב מחדש של ביתכם, אתם בוודאי יודעים שעליכם להקדיש מחשבה רבה לעיצוב המטבח שלכם, כך שהוא יהיה מקום שבו תוכלו להמשיך ליהנות מהבישולים, הניחוחות והמטעמים האהובים עליכם ועל בני משפחתכם. במאמר זה אנחנו נספר לכם על פתרון נפלא לעיצוב מחדש של המטבח שלכם: ארונות פורמייקה למטבח.

פורמייקה מהדור החדש

כולנו זוכרים את הארונות והמטבחים של פעם, אשר היו מצופים פורמייקה והיו בעלי גוונים דהויים וגימור ברמה ירודה. קרוב לוודאי שזו אחת מהסיבות לכך שחומר גלם זה לא היה מהאהובים ביותר על בעלי בתים בתהליכי עיצוב מחדש של הבית. אולם בימינו הפורמייקה חוזרת בענק לתחום עיצוב הבית, והפעם היא מגיעה בקשת רחבה ומגוונת של צבעים אותם ניתן להתאים לרהיטים המודרניים שלכם ולכל סגנונות העיצוב הייחודיים ביותר כיום. בנוסף על מגוון רחב של צבעים, בימינו אפשר גם למצוא ארונות מטבח מפורמייקה באינספור מרקמים שונים, כמו למשל עץ, ועוד רבים אחרים.

מהם היתרונות של ארונות פורמייקה למטבח?

  • מחיר ללא תחרות – אחד מן היתרונות הבולטים ביותר של חומר גלם זה, הוא עלותו הנמוכה להפליא. לעומת ארונות מטבח מחומרים אחרים, כמו לדוגמא עץ מלא, אתם יכולים לחסוך הפורמייקה מאפשרת לכם לחסוך כשלושים אחוז מהוצאותיכם על שיפוץ המטבח.
  • עמידות לאורך זמן – בעבר התרגלנו לארונות פורמייקה המתקלפים במהירות, בימינו הפורמייקה היא חומר גלם עמיד במיוחד, מפני שהיא מיוצרת בתהליך אשר כרוך בהוספת דבקים חזקים ועמידים במיוחד, מה שאומר שארונות למטבח מפורמייקה יוכלו ללוות אתכם במטבח לאורך שנים ארוכות.
  • גימור ברמה גבוהה – בעבר ארונות הפורמייקה היו נתונים לנזקים, שריטות וחבלות, מפני שהיה מדובר בחומר גלם מאיכות ירודה. כיום החומר מיוצר בטכנולוגיה אחרת, אשר מעניקה לו עמידות איכותית לאורך זמן וגימור מקצועי ונקי במיוחד, וכך מתקבל מראה יוקרתי וייחודי.

כיצד מנקים ארונות למטבח מפורמייקה?

יתרון נוסף של חומר גלם זה, הוא שניתן לנקות אותו בקלות רבה. בנוסף, ארונות למטבח מפורמייקה אינם נפגמים כתוצאה ממגע עם מים וניתן להסיר מהם לכלוך בקלות. כל מה שאתם צריכים זה תרסיס ניקוי רב תכליתי ומטלית, ותוכלו לנקות את רוב סוגי הלכלוך. אם הכתמים אינם יורדים, השאירו את חומר הניקוי למספר דקות ונגבו בשנית. אין להשתמש בצמר פלדה או במברשות נוקשות, מפני שכך אתם עלולים לגרום לשריטת הציפוי.

לסיכום

ארונות למטבח מפורמייקה הם אחד מהטרנדים העדכניים ביותר כיום בתחום עיצוב הבית ושיפוצו. יש סיבות רבות לכך שהפורמייקה חוזרת לתודעה: מדובר בחומר גלם איכותי בעל גימור ברמה גבוהה, קל לנקות אותו מכתמים ונוזלים דביקים, וחשוב מכל, מדובר בחומר גלם שמעניק לכם חלופה זולה ואיכותית לחומרי הגלם האחרים.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל