וואטספ סטיקי
the blog

שיפוצים, תיקונים ומה שביניהם

שיפוצים הם תהליך שכל אחד צריך לבצע מידי פעם. לעבודות קטנות יספיק שיפוצניק. לעומת זאת לעבודות כמו Makeover יש צורך בהזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב שיודע כיצד לעשות את העבודה ביחד עם צוות מיומן ומנוסה. 

מייקאובר לבית

אין ספר כמו תכניות טלוויזה כמו אסקטרים מייקאובר פותחות את החשק לבצע שיפוץ מאסיבי לבית. אבל אין זה אומר כל מי שמציג את עצמו כקבלן הוא שיפוצניק הוא בהכרח מומחה לביצוע פרויקטים של מהפכים מסוג זה. במקרים רבים יש צורך במיומנויות כמו עבודות ברזל, עבודות גבס, שיפוץ חדרי אמבטיה ועוד. לכן יש צורך לבחון גם את הצרכים הספציפיים שלכם לפרויקט שיפוצים כמו גם להשוות מחירים ולאתר קבלן מומחה.

להלן כמה טיפים שיכוונו אתכם לבחירה הנכונה:

 

  • חדר ארונות או חדר רגיל -  במקרים רבים, ניתן להסב את אחד החדרים בבית לחדר ארונות וכך לחסוך מקום בחדרים אחרים. אפשר לעשות זאת גם ע"י עבודות גבס. כלומר לחלק חדר אחד גדול ל 2. הזמנת קבלן שיפוצים בתל אביב? אל תשכחו להתייעץ אתו בנושא.
  • תאורה – לא תמיד בעלי הדירה דואגים להתחשב בתאורה בבית. היא לא תלויה רק בגופים אלא גם בחלונות או ליתר דיוק התריסים. לפי כך יש להחליט על התקנת תריסים נגללים, תריסי אלומיניום או וילונות. התייעצו עם מעצבת פנים בנושא.

להזמת שיפוץ דירה בתל אביב והסביבה -  אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל