וואטספ סטיקי
the blog

מטבחי חוץ מעוצבים

 

כשרוצים לרכוש מטבחים מעוצבים אפשר לעשות זאת בשתי דרכים - אפשר לרכוש סקיצות מוכנות ואפשר לפנות לאיש מקצוע, מעצב מטבחים שיכין את המטבח המעוצב לפי רצון הלקוח ובהתאם לטעמו האישי. לפנים שאתם מתחילים לתכנן שיפוץ מטבח, כדי שתבדקו את האופציה הטובה ביותר עבורכם.

לקנות מטבחים שעוצבו על ידי בעלי מקצוע או לעצב לבד ?

למרבית האנשים אין את הכישרון לדמיין איך יראה באמת אותם מטבחים מעוצבים שהם רוצים, לאלה, עדיף שיבחרו במטבח מוכן אותו הם רואים ובו הם יכולים לגעת ולבדוק. רכישת מטבחים מעוצבים חדשים מוכנים היא נוחה, ניגשים לחברה, רואים סוגי מטבחים שמוצאים חן בעינינו, בודקים אותם ומחליטים. מי שלא מעוניין לרכוש מטבחים מיוחדים מוכנים יכול להזמין מנגר העוסק ביצור מטבחים בסגנונות חדשים. את עיצוב המטבחים אפשר לעשות לבד או עם הנגר עצמו או עם מעצב מטבחים. אם למטבח מידות מיוחדות ולא סטנדרטיות, גם עדיף לבחור בדרך של מדידת מטבחים עצמית ולפנות לנגר. 

ההבדל העיקרי בין רכישת מטבחים מוכן לבין הכנת מטבחים בעל עיצוב אישי שיכינו במיוחד, הוא הבדל של כסף וזמן. עיצוב מטבחים שמכינים במיוחד ולפי דרישת הלקוח, יקרים הרבה יותר ממטבחים אשר הוצבו להמונים ובאים בכמה אפשרויות עיצוב בודדות. בנוסף, כאשר מזמינים מטבחים מעוצבים מוכנים, יודעים בדיוק באיזה יום ובאיזו שעה הם יגיעו ויותקנו ואילו כאשר בונים מטבח, מדובר על זמן ארוך יותר, לפעמים אף מספר שבועות..

מטבחים המגיעים בעיצובים ידועים:

מי שנמצא בתחום תעשיית המטבחים יודע כי כיום פופולארי יותר הוא ייצור מטבחים בסגנונות שונים על ידי אנשים מומחים ושיווקם ללקוחות המבקשים לרכוש מטבח מעוצב. יש אינספור סגנונות של מטבחים מעוצבים, יש מטבחים קלאסיים, יש עיצוב מטבחים בסגנון כפרי שהם מטבחים המקרינים אווירה חמה ושקטה, יש מטבחים מודרניים שהם מטבחים בסגנון נקי ומינימליסטי – מטבחים אלה מכילים בתוכם מכשירים חשמל מתקדמים ומשוכללים והם לרוב בעלי מראה אלגנטי ונקי ובנוסף ישנם מטבחי חוץ מעץ לפניות פיקניק.  מטבחים יכולים להיות עשויים מסוגים שונים של עץ ומחומרי ציפוי שונים, יש ארונות מטבח המצופים פורמייקה או פורניר, מה שחשוב שהציפוי יהיה איכותי ויצליח לשמור על מטבח איכותי לאורך שנים. הרבה נוטים לחשוב שמטבח בסגנון "לא מודרני" אינו משדר עושר ופאר אבל הדבר אינו נכון מטבחים בסגנון עתיק הם מטבחי יוקרה ופאר האמיתיים 

חשוב לזכור כי מטבח צריך להיות לא רק יפה ומעוצב אלא גם מטבח שימושי ונגיש כדי שיהיה נוח ונעים לבצע את כל משימות בו בצורה הטובה ביותר. המעצב צריך לדעת מה מתכננים הלקוחות לעשות במטבח ולמה הם מייעדים את המטבח.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל